josefineemma

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Josefine - 27 juni 2010 22:46

lc:n, från samma tävling som den andra videon. fick fyra fel för ja var dum nog att inte rida ordentligt.

Av Josefine - 27 juni 2010 21:56

här kommer videon från tävlingen i viarp för länge sedan, kommer inte ihåg datumet riktigt. men iallafall så är det jag och batman, i en ld. felfria blev vi & batman skötte sig exemplariskt. underbar häst, verkligen, går bara att älska. mums!

Av Josefine - 27 juni 2010 16:54

ikväll beställer min mammi ett motljus skydd & ett close up filter, underbart. ville bara säga det, för det gör mig lite glader & jag har länge velat ha ett motljus skydd. hihi.


nu blir det snart lax till middag, mums . äckellax   

Av Josefine - 27 juni 2010 16:13

underbart väder, javisst. inte gjort så mycket idag faktist, känns inte heller som om ja kommer göra så himla mycket idag. fick pengar från jobbet idag, åttahundratjugoen kronor, inte helt fel. sparade några av de pengarna till viktigare saker så femhundra rikstaler ligger ja inne med nu. helt okej. tyvärr blev det ingen batman idag. rebecca och marie ska kvala med team chasingen idag och jag hoppas det kommer gå super bra för dom. jag är helt off på att skriva idag, kommer inte på något alls vettigt faktist. haha. mamma hittade precis en stor äcklig spindel som är äckligt nära mig, inte alls okej. verkligen inte. hrrm ..

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards