josefineemma

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Josefine - 28 juni 2010 13:48

nu har jag varit ute & stek i typ två timmar, jag hatar att sola, det är så uttråkande, speciellt när man är hemma själva. får steka mer någon annan dag, yes. nu är jag iallfall duschad och ska bege mig in till staden med min lille my. de är sånt riktigt underbart väder, fast anningen för varmt enligt min åsikt. hehe. de är så när man inte tåler någon värme alls. hihi. men men, nu måste ja kila, ska försöka blogga ikväll om ja har tid, tummen upp.

Av Josefine - 28 juni 2010 10:09

hej alla morgonpigga. idag är det super bra väder & jag ska ligga i trädgården & steka i stort sett hela dagen. det härligaste är att vi har fått poolen badklar nu. så kanske letar fram någon luftmadrass så jag kan ligga i poolen & steka, inte helt fel. jag gillar läget. iallafall så ska ja & mamma försöka fixa licens till mig så ja kan få komma ut & tävla snart. är så hiimla sugen på det. mums. nej men nu kallar solen & schuge på mig.

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards