josefineemma

Alla inlägg under januari 2011

Av Josefine - 31 januari 2011 21:33

 

Av Josefine - 31 januari 2011 21:07

vi färgar håret och gör situps, i like!

Av Josefine - 31 januari 2011 19:54

i remember years ago, someone told me I should take
caution when it comes to love, I did, I did
and you were strong and I was not, my illusion, my mistake
I was careless, I forgot, I did
and now when all is done, there is nothing to say

you have gone and so effortlessly, you have won
you can go ahead tell them, tell them all I know now

shout it from the roof top, write it on the sky love
all we had is gone now, tell them I was happy
and my heart is broken, all my scars are open
tell them what I hoped would be
impossible, impossible

Av Josefine - 31 januari 2011 19:16

veckans planering ungefär.


måndag: försova mig, backa, sen batman.

tisdag: batman & släppa ut odjuren, skolan, möte.

onsdag: batman/skolan (vet inte när jag börjar än) batman

torsdag: skola, batman, möte, träffa folk?

fredag: skola, shoppa med my? batman, partaj?

lördag: batman, partaj?

söndag: batman, helene?

Av Josefine - 31 januari 2011 18:43

idag har jag varit duktig, tog på mig springskorna och sprag till batman idag, inte var dag jag gör det precis. spran hela vägen dit utan problem, klart att de var jobbigt men de gick. hehe. fixade i stallet och pussade på batman, även idag blev det lite mys i hagen med musik i örat och batmans ljud när han tuggar på hö, så riktigt underbart! sen blev det massa prat med mia & tompa, ska man bli rädd av det som de säger? jo lite kasnke.. jag blev iallafall det idag, rädd. jag började till och med småskaka innan jag fick höra hela historien. riktigt hemskt och mia är sämst på att förklara saker. hehe.



fyfan vad jag känner mig duktig, i morgon ska jag röra på mig mer ofc. men får börja lungt då jag tjockat mig hela dagen och även inte rört mig en massa på flera veckor, haha, så det fick räcka med att springa till stallet. i morgon kör vi fram och tillbaka! yeah     

Av Josefine - 31 januari 2011 16:32

nu sitter jag här, efter lite äpplepaj och kakor som jag själva bakat, fyfan vad jag är duktig. nu sitter jag här och vet inte alls vad jag ska göra, jag är så sugen på att rida att ja håller på att spricka, men jag har fått fobi för broddarna, gillar inte alls dom längre. & jag vill göra på mig dessutom, ut och springa exempelvis, men jag pallar inte springa långt, till stallet hade varit perfetk, men då kan jag ju inte rida för det är förkallt om benen .. vad jobbigt allt ska vara.


men öhm jag jag gör såhär, jag springer till stallet, mockar & så, broddar, rider hem, får ett bar byxor av nördi & sen rider en sväng. sen springer hem från stallet. kan ju lägga de varma byxorna i stallet sen och ta hem de i morgon. ja så får de blir. hehe.


jag är så himla sugen på att hoppa & träna igen. riktigt tråkigt att de ska vara snö hela jälva tiden .. men men, ja får väll stå ut fast jag har sån riktig sommarabstinens!

Av Josefine - 31 januari 2011 13:16

datorn bakom mig vill inte riktit som jag vill, försöker ladda ner spotify men det går inte för fem öre, patetiskt!


dessutom verkar det som om min pappa har lite svårt att svara på mina frågor ibland, svarar helt annat när jag frågar en sak och sen innan jag lägger på kommer det fram ett svar på min fråga, hur dum får man vara, varför inte bara svara på min fråga och slippa en sur josefine? åhh så himla onödiga dom är!


Av Josefine - 31 januari 2011 13:00

godmorgon på er, jag lyckades försova mig idag och det kändes inte riktigt bra, men vem bryr sig? jag har ont i magen så kan lia bra ligga hemma på soffan och chilla.


igår gick jag ut ett tag med issa, vi skulle motionera men det sket sig, var istället ute med atorparna ett tag, sen begav vi oss hemåt, jag tvingade pappa att göra pankaker när jag kom hem s satt och smaskade på det hela kvällen, sen somnade jag faktist tidigt i går, kändes så himla skönt.


idag ska jag inte göra så himla mycket faktist, blir stallet i eftermiddag/ikväll och fxa allt som ska fixas sen får vi la se vad som händer. är jättesugen på att ta mig ut på en mysig tur ikväll men jag vill inte brodda eller rida när det är super kallt, så jag får se vad som händer.


nu ska jag försöka mig på det omöjliga och använda vår gamle data, den har startas nu i ca 20 min utan  att bli användbar, så jag hoppas att jag snart kan få rätt på det så den går att använda, hehe.


även satsar jag på att bli rik, har en sak jag kan bli rik på, och då snackar vi inte lite pengar, är det bara jag som gillar denna idén? tror icke det längre, men jag uppskattar lite extra pengar i plånkan!

  

Ovido - Quiz & Flashcards