josefineemma

Alla inlägg under november 2010

Av Josefine - 29 november 2010 14:35

jag är så trött att ögonen knappt vill vara öppna och jag känner mig så värdelös som allitd. jag har ont i ögonen av alla tårar och mitt huvud har börjat göra ont dessutom. mat har jag inte fått på evigheter somvanligt. & jag har egentligen en häst som hade behövt att bli riden. jag orkar inte...

Av Josefine - 29 november 2010 10:05

idag har alla gått i mot mig, alla och jag menar det. finsn ingen som älskar mig, jag vet det. jag var nyss utelåst, men jag lyckades ta mig in, jag blir utkastad ikväll, eller vid halv fem och sen har jag ingenstans att ta vägen och jag ser itne fram emot att spendera mitt liv ute då jag inte har pengar eller bostad. jag vet inte vad jag ska göra längre. kroppen bara skakar, tårarna rinner och paniken kryper fram försiktigt. jag vet itne vad jag ska göra längre, jag vill bara försvinna här och nu... jag orkar inte mer ...

Av Josefine - 29 november 2010 07:20

min mage gör ont och jag mår piss.

jag har haft sex med en

jag har "pussat" på 31 st

jag tror jag blev förkyld för några minuter sedan

jag hatar att jag älskar dig

jag betyder ingenting

jag är oälskad till tusen

jag inbillar mig saker som exepmelvis att jag betyder nått

allt är en jälva lögn

jag hatar mitt liv

jag vill aldrig gå upp på morgonen

jag gör massa saker för andra hela tiden

jag gör aldrig nått för mig själva

jag borde egentligen fixa mig lite så jag kan dra till skolan

det är kallt ute så jag tänker inte gå ut

jag blir dissad var dag

jag finns egentligen inte

jag är blyg

jag är misslyckad

jag är fel

jag är värdelös

jag är oälskad

jag bör dö

Av Josefine - 28 november 2010 21:14

 

Av Josefine - 28 november 2010 20:19

jag duger inte till något och jag menar verkligen att jag duger inte till något. så jälva kass, jag bör utrotas från jordens yta. vem bryr sig egentligen om mig? känns inte som om något bryr sig om mig, och har aldrig gjort heller. bara så värdelös, riktigt jälva värdelös. usch, pang bara skjut mig, alla skulle bli så mycket gladare om de slapp mig, jag är bara ivägen och till besvär. jag pallar inte mer ...

Av Josefine - 28 november 2010 20:04

jag tror jag skippar möte nummer två i morgon, drar hem och mår piss istället. så mycket bättre.


funderar på att skippa det första oxå, och sen skippa skolan med.. för jag pallar inte.

Av Josefine - 28 november 2010 19:58

måndag: möte, skola, möte, battis, k. (beroende på om ja ska stanna hos k över natten eller om jag ska hem på kvällen)

tisdag: skolan, provridning, sen ett frågetecken.

onsdag: skola, batman & k?

torsdag: skolan, batman & k?

fredag: skolan, batman & k?

lördag: batman & k?

söndag: andra advent

Av Josefine - 28 november 2010 19:45

nu är jag hemma efter dagens planer. battis är avklarad och även ett litet kalas för dumbos morfar. (johanna kommer in med några saker och frågar om jag vill ha, jag tar emot en moderat sak och samtidigt sätte rjohanan på mig ett MUF armband, och jag säger till mamma som tittar konstigt på mig, jag tror jag blev MUF-are nu)

var riktigt trevligt på kalaset faktist och nårra goa skratt blev det. haha.


nu sitter jag nerbäddad vid tv:n och väntar på varm oboy och lussekatter. mums, om jag då vägar äta. har börjat få ont i magen när jag äter insåg ja gnu, eller jag har ont i magen nästan hela tiden fast jag inte göra något och äter som jag ska. och jag äter inte heller för lite eller för mycket eller förfort, vetefan vad problemet är med min kropp ibland faktist.

Ovido - Quiz & Flashcards