josefineemma

Alla inlägg under juni 2010

Av Josefine - 30 juni 2010 16:30

det är varmt ute & jag beger mig strax in till staden, javisst.

Av Josefine - 30 juni 2010 13:49

midsommar, inte min bild, ja har bara lånat.

härlig liten lek vi körde & jag sat tre av fem bollar/bukar/potatis.  

Av Josefine - 30 juni 2010 11:35

godmorgon, igår somnade jag runt tolv tiden, så trött var jag. det var faktist skönt att sova så tidigt. men till råga på allt har jag sovit dåligt i soffan då det har varit varmt som i en bastu. icke okej. & även har jag haft dörren öppen lite hela natten men ändå har det varit så hiimla varmt. inte alls okej!


iallafall min mage är lite hungig och jag har insett att ja hatar pengar & vill ha massor. det är hemskt att allt man vill ha ska vara så satans dyrt. jag ogillar läget starkt. jag ogillar pengar, skulle varit bättre om man inte haft pengar, utan något annat system som jag inte lyckats komma fram till än, men pengar gillar ja icke. fast ja hade gärna velat ha sådär lite pengar. mums. som bara ploppade inte på kortet lite då och då. (oftare än studiebidraget då vill säga)


nog med snacket om pengar, blir bara så depp, blää. idag blir det iallfall bara vara hemma & ta det lungt, jag skulle solat hela dagen om det varit sol men bara för ja hade tid till att sola så blev det ingen sol, icke okej. men men, någon gång vid fyra eller fem? åker jag in till staden till kevin & sen ikväll hbg och bio med my. härligt. ska glotta på den nya twilight filmen & jag hoppas fan att den är bra. hihi.

nu ska ja käka lite frukost & tvätta vidare, blää.


ni får en blomma på köpet, javisst.

  

Av Josefine - 29 juni 2010 15:24

nu är jag hem kommen från stallet & lite smått glader, precis innan vi skulle åka så kommer min postnisse & lämnar min kamera saker till mig, undeerbart. så nu är jag ett motljusskydd & ett close up filter rikare, mega coolt.


iallfall så blev det lite dressyr/hoppning i paddocken, red inte alls längre utan blev mest åka runt fakist, min fot gör ont & batman tyckte det vart super varmt. hoppade ett av terränghinderna två gånger sen blev det inte mer hoppning faktit. han är så söt min älskade batman. efter ridningen blev det en dusch för batman & sedan lite food till alla hästarna vilket dom älskade, mums.


nu blir det duschen & även lite laterier för min del, är så sjukt cp trött & min mage vill ha mackor med potatissallad på, mums till tusen. så det ska vi fixa. ikväll blir det hem till kevin & sen förmodligen hem igen i kväll om mammi orkade hämta mig. höhö.


 

batman stod på berget när jag kom, min lille kung, javisst.

greven, vem annars. hihi

trav trav trav  

hopp hopp.

galopp galopp.

söt batman räcker tunga till schuge.

galen häst, (den är svart på sidorna för mitt motljusskydd var ivägen där eller nått)     


Av Josefine - 29 juni 2010 12:30

  

Av Josefine - 29 juni 2010 11:35

godmorgon, eller ja god förmiddag kanske jag ska säga.

jag är trött & har inte sovit alls mycket i natt, haft ont i mina ben, så jobbigt ont så jag har legat & rört mig som en liten grisunge i sängen. men men helt okej faktist. gick upp vid sex tiden typ? känns normalt, haha. sen satt ja bara & glodde på tv tills ja var tvungen att gå till bussen. random.


nu är jag hemma & bullar har mamma köpt, tyvärr fick jag värken glass eller tuggumi av mamma, only bullar. sinnessjukt. hrrm.. men men det får la duga. nu ska ja då käka dom dära bullarna & sen blir det batman, mammi kör mig. fast först ska ja vänta på posten, vill ha mina kamera saker, idag. inte i morgon. fast ja tror ja får dom i morgon, för nu när vi kom hem lå där ett brev i brevlådan & inget annat så ja tror postanisse har varit här, icke okej. man kan ju hoppas på att han kör förbi en gång till med en speciall leverans till mig? javisst!


old pic, men den får la duga.  

Av Josefine - 29 juni 2010 00:27

god natt. eller något, öhm ...


dagens onödiga info är att man inte ska äta innan man ska sova, för att magens matsmältningssnubbar inte kommer överäns med bakteriepoliserna. jobbigt att försöka sova med en orolig mage, men de är fan så mycket jobbigare att sova med en hungrig mage, bra va?    haha


nu blir det lite film & sen nanna kudden, därav godnatt.


Av Josefine - 28 juni 2010 13:48

nu har jag varit ute & stek i typ två timmar, jag hatar att sola, det är så uttråkande, speciellt när man är hemma själva. får steka mer någon annan dag, yes. nu är jag iallfall duschad och ska bege mig in till staden med min lille my. de är sånt riktigt underbart väder, fast anningen för varmt enligt min åsikt. hehe. de är så när man inte tåler någon värme alls. hihi. men men, nu måste ja kila, ska försöka blogga ikväll om ja har tid, tummen upp.

Ovido - Quiz & Flashcards