josefineemma

Alla inlägg under juli 2010

Av Josefine - 31 juli 2010 13:55

jag hoppar in i duschen sköljer bort tårarna som rinner längs mina kinder. ikvälll dränker jag mina tårar i en flaska absolut & sen får ja se när kvällen avslutas för mig, eller om jag fortfarande kan stå på mina ben i morgon.

Av Josefine - 31 juli 2010 12:48

jag är alltid nummer två, jag har aldrig varit där uppe på toppen, har aldrig känt mig uppskattad . aldrig. jag är bara en liten idiot som inte änns egentligen bör finnas här. ni vill ju inte ha mig, det märks så jälva tydligt. ja existerar inte, jag vet att ja bara är ivägen & inte vill ha mig. så varför ska jag stanna? varför? ja pallar inte att inte känna mig uppskattad, eller älskad. nej, dagen är totalt förstöd, tack så jälva mycket...

Av Josefine - 31 juli 2010 11:56

jag är hemma nu, bör städa egentligen för pappi dampar lite smått på mig för att ronja & my ska komma hit. ska ju ha tösamiddag idag, blev bara ja, ronja & my i slutändan, hrrm .


det är lite mer än två år sedan nu, hemskt hemskt, mega hemskt. & nu tar mamma & pappa tag i det, hrrm , random. sjukt, kanske kan bli rik? who knows. haha


ja har knappt varit hemma nu den senaste tiden & fatta hur underbart det varit, iallafall inte varit hemma när hela familjen varit hemma (d.v.s pappa). det är riktigt jobbigt att ha det precis så. känns bara helt fel att vi inte änns kan vara i samma rum i änns två sekunder utan att någon käftar, fan inte okej!


ronja kunde tyvärr inte komma längre, så det blir jag & my som får ha tjejmiddagen helt själva.


iallfall ikväll hbg festivalen med förmodligen kevin, my & förmodligen ronjis!

Av Josefine - 30 juli 2010 11:39

godmorgon eller något. haha, igår blev det bara ta de lungt hemma hos kevin, kollade lite film & jag pröva spela diablo, jag är en naturbegåvning. haha. nej men öhm ... i morse handlade jag med mamma till min, mys & ronjas middag på lördag, kan ju inte kalla det tjejmiddag när det bara blir vi tre. men det duger mer än väl. ja sen när ja kom hem packade ja upp mitt fina paket från börjes & tränset var mega fint, samma färg som förbyglen så det är ju helt undebrart! kommer bli super snyggt på batman.


iallfall så väntar vi på duschen nu, sen kör mamma mig till batman så ja får lämnat pengar till håkan & sabina, även testa tränset & förbyglen på batman. sen ikväll blir det kevin & förmodligen hbg festivalen, fast man blir helt otaggad nu när det regnar, icke okej!         


Av Josefine - 29 juli 2010 13:15

tävlingen igår gick bra faktist. fast segt som fan var det, vi var där ute redan vid halv sex typ med hästarna & vi fick intte starta förrän halv nio i första klassen, viarp var lite sega igår & en tjej trillade av så ambulansen fick komma & försenade allting i typ fyrtio min. hrrm inte alls okej. tabbade helt suget där men tog mig runt båda banorna med bara ett pet i var klass. marie & greven petade ett hinder i första och sen i andra blev de felfria, så grattis till dom! hemma igen var man vid halv tio tiden undefär. gick ut i byn med my gjorde ja då, de är hela tretton dagar sedan vi träffades förra gången, sinnessjukt!


jag somnade nog runt ett tiden? & vet ni hat har sovit tills ett idag. fast ja har ju vaknat lite då och då. men ja sov till ett när det plingade på dörren, öppna gjorde vi inte. haha. dumt gjort. iallfall så gör jag frukost/lunch nu. sen ska ja till kevin. vi skulle åkt till hbg festivalen & kollat hoffmaestro men de sket sig, så ja hoppas på att de spelar någon annan gång när jag kan se dom. för ja vill egentligen se. men men sånt är livet, men får aldrig vad man vill.


bilder från tävlingen kommer någongång.

Av Josefine - 28 juli 2010 12:40

  

Av Josefine - 28 juli 2010 11:30

slut med tuggtugg nu, det funkar inte längre. min käke är helt cp & nu kan jag icke äta för käken inte vill som jag vill, mega underbart med sån smärta, verkligen inte. åhh helvetesjävlaskit!


för er som inte vet har jg tuggat för mycket tuggumi & käken har blett nånting, utsliten tror jag, haha. så den knakar som fan ibland när jag äter eller något annat. och lite smått ont har det gjort & ibland låser sig käken så jag inte kan öppna munnen mycket eller stänga den helt & nu har jag börjat få ont när jag tuggar, riktigt ont & käken känns lös typ, den hoppar ur led kan man nog säga? så ja tugga tuggumi får vi nog lägga på hyllan ett tag nu så jag inte behöver operera eller något. FAN INTE OKEJ!


dessutom kom posten precis med bara post från länsföräkringar skåne. inte okej.

Av Josefine - 28 juli 2010 10:26

JAG VILL HA POSTEN!

nu beklagar jag mig för er istället, mamma har redan tröttnat på mig & jag vaknade för en timme sedan ungefär. jag vill att posten ska komma för jag vill ha mina hästsaker idag gärna, innan jag ska åka iväg. hemskt att ja inte fått dom än, har nästan gått en vecka för hööks sakerna & de brukar ta två/tre dagar, sinnessjukt. så nu är jag putt, riktigt onödigt att inte skicka mina saker så jag får dom. haha, så nördig jag är. men iallfall jag vill ha posten! eller iallfall mina saker!


idag gör jag inte så mycket faktist, letade efter mina kläder & andra saker som jag varit av med (mitt rum ser ut som ett bombnedslag, kläder överallt på golvet då jag tar ut min ilska på min garderob ibland, shalala) lyckligtvis hittade jag alla mina saker plus lite till & det kändes så himla bra i min mage. haha. & ja för er som inte vet, har jag färgat mitt hår. det blev snyggt, faktist.


i eftermiddag blir det tävling i viarp för mig och marie. förhoppningsvis kommer det att gå super mega bra för oss båda så vi kan komma hem med varsin fin rosett, eller ja två, för vi tävlar ju två klasser var. önska oss nu lycka till, annars blir jag putt på er oxå    hihi.


fredriksbergs paola.  

Ovido - Quiz & Flashcards