josefineemma

Direktlänk till inlägg 26 juni 2010

midsommar avklarat.

Av Josefine - 26 juni 2010 14:54

nu ska jag försöka vara lite positiv.


igår var det midsommar & den firades tillsammans med rebecca & hennes mc kompisar & jag har fått tillbaka kärleken till taio cruz låt, break your heart. den spelades mycket igår & jag har fått den på hjärnan. iallafall så blev det lite mat, gott kött, sånt jag varit sugen på sådär jättemånga gånger, de var redigt smarrit, mums. även lite lekar blev det, haha. jag är bäst på "strutfotboll"? hette det så? man springer med en strut för ögonen & så har man ett litet hål man kan kolla ut genom, typ som en femma, väldigt litet men skoj. ett tips gör aldrig det barfota utan skydd. haha. iallafall så förlorade mitt lag nog ganska mycket i alla lekarna, fast vi var ganska bäst för sist kom vi nog inte. haha. ja, sen blev det dans & mera dans. jättetrevlig. fast bilturen var nog bäst ändå,

fabian: jag ser något vitt

jag: hans tröja, eller hans?

fabian: nej

jag: mina tänder?

fabian: nej. hihi

jag: öhm, jag ger upp

fabian: mitt skelett

jag: hahahaahaaha

så höll jag magnus, marie & lille fabian på i bilen, det är bara en av våra alla roliga saker vi såg. jag var helt klart bäst på att gissa fel, men ja gjorde det med sån passion att man trodde det var mitt kall & jag förstår inte hur jag orkar mig själva ibland, satt i evigheter i bilen med lille fabian som ville leka. haha.

iallfall var hemma hos rebecca vid halv två kasnke? helt okej, trött var jag. jag slängde mig i soffan och somnade ganska fort faktist. skönt. de va väll en trevlig kväll faktist, trevliga människor helt klart.


nu är jag tillbaka på facebook & msn, känns bra faktist. tack för hjälpen! verkligen mega snällt, hade fan inte klarat mig utan facebook.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 5 april 2011 23:08

jag tror jag kör tillbaka på bloggplatsen.se, känns bara meningslöst att köra på blogg.se när vissa personer ändå inte kan låta mig ha min blogg i fred & facebook tar de ju hela tiden oxå ifrån mig. & jag har saknat min älskade blogg, den andra var i...

Av Josefine - 24 februari 2011 22:09

nu kommer jag finnas på Josefineemma.blogg.se se till att följa mig där istället! ...

Av Josefine - 24 februari 2011 19:15

Det här får mig att må bättre batman givetvis, hehe och äkta vänner, som inte går bakom ryggen på en och snackar skit. även en bra start på dagen kan få mig att må riktigt bra hela dagen fast dagen suger, hehe. men de som får mig att må bättre e...

Av Josefine - 24 februari 2011 17:26


idag har jag inte gjort mycket, så blir ett snabbt inlägg, i morse missade jag bussen, bussen körde förbi mig en timme senare med "ej i trafik" vilket betyder att den inte ska gå till asmundtorp, men gjorde ändå, så är fett sur. fick sitta ut i en ti...

Av Josefine - 23 februari 2011 19:00

Det här upprör mig   väldigt många saker faktist, allt från pengar till vanvård av djur, till människor som är idioter. allt som inte är bra gör mig upprörd. men mest är det nog människor som inte vågar stå för vad de gjort, de verkligen låtsats...

Ovido - Quiz & Flashcards