josefineemma

Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

jag avskyr pengar.

Av Josefine - 30 juni 2010 11:35

godmorgon, igår somnade jag runt tolv tiden, så trött var jag. det var faktist skönt att sova så tidigt. men till råga på allt har jag sovit dåligt i soffan då det har varit varmt som i en bastu. icke okej. & även har jag haft dörren öppen lite hela natten men ändå har det varit så hiimla varmt. inte alls okej!


iallafall min mage är lite hungig och jag har insett att ja hatar pengar & vill ha massor. det är hemskt att allt man vill ha ska vara så satans dyrt. jag ogillar läget starkt. jag ogillar pengar, skulle varit bättre om man inte haft pengar, utan något annat system som jag inte lyckats komma fram till än, men pengar gillar ja icke. fast ja hade gärna velat ha sådär lite pengar. mums. som bara ploppade inte på kortet lite då och då. (oftare än studiebidraget då vill säga)


nog med snacket om pengar, blir bara så depp, blää. idag blir det iallfall bara vara hemma & ta det lungt, jag skulle solat hela dagen om det varit sol men bara för ja hade tid till att sola så blev det ingen sol, icke okej. men men, någon gång vid fyra eller fem? åker jag in till staden till kevin & sen ikväll hbg och bio med my. härligt. ska glotta på den nya twilight filmen & jag hoppas fan att den är bra. hihi.

nu ska ja käka lite frukost & tvätta vidare, blää.


ni får en blomma på köpet, javisst.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 5 april 2011 23:08

jag tror jag kör tillbaka på bloggplatsen.se, känns bara meningslöst att köra på blogg.se när vissa personer ändå inte kan låta mig ha min blogg i fred & facebook tar de ju hela tiden oxå ifrån mig. & jag har saknat min älskade blogg, den andra var i...

Av Josefine - 24 februari 2011 22:09

nu kommer jag finnas på Josefineemma.blogg.se se till att följa mig där istället! ...

Av Josefine - 24 februari 2011 19:15

Det här får mig att må bättre batman givetvis, hehe och äkta vänner, som inte går bakom ryggen på en och snackar skit. även en bra start på dagen kan få mig att må riktigt bra hela dagen fast dagen suger, hehe. men de som får mig att må bättre e...

Av Josefine - 24 februari 2011 17:26


idag har jag inte gjort mycket, så blir ett snabbt inlägg, i morse missade jag bussen, bussen körde förbi mig en timme senare med "ej i trafik" vilket betyder att den inte ska gå till asmundtorp, men gjorde ändå, så är fett sur. fick sitta ut i en ti...

Av Josefine - 23 februari 2011 19:00

Det här upprör mig   väldigt många saker faktist, allt från pengar till vanvård av djur, till människor som är idioter. allt som inte är bra gör mig upprörd. men mest är det nog människor som inte vågar stå för vad de gjort, de verkligen låtsats...

Ovido - Quiz & Flashcards