josefineemma

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Josefine - 25 september 2010 16:05

battis är nog framme hos rebecca nu kan jag tro. lastningen & så gick bra.

nu sitter ja här & funderar på vad ja ska ha på  mig. känns som om de blir bäst om ja stannar hemma eller går naken.

usch, äckligt ful, bör typ raderas från jorden så ful som ja är...


iallfall i morgon blir det nog att ta tåget mellan fem eller sex mot eslöv! segt som fan, men vad gör man inte för att få tävla?

Av Josefine - 25 september 2010 13:13

 

Av Josefine - 25 september 2010 12:42

idrotten igår på skolan var trevlig faktist, hade skoj & vi spelade fotboll. dagen avslutades med engelska och sen blev det hem, snabbt till stallet & red, men precis när jag börjar trava lite så vad tror ni händer? jo battis högra framsko flyger av. jag får smått panik/damp och går hem med battis, tvingar mamma att ge mig min telefon så jakan ringa hovis. tyärr fick jag inte tag på han, han kasnke inte jobbar på helgen? kasst, så nu har battis två skor bara.. jag hoppas på att han klarar av tävlignen på söndag. annars är det ganska kasst då hela glimma laget gjrot väldigt mycket för att ja ska kunna vara med. eller kommer göra kasnke man skall säga.

iallfall red klart sen och det gick bra, han ömmade inte och han var riktigt fin, red på volter, galoppombyten & sen lite ökningar & så. avslutade med att galoppa lite så han inte är mega pigg på söndag & så longerar jag honom lite lätt idag (lördag) så blir det jättebra tills på söndag!

efter stallet blev det hem till kevin, typ kollade lite film & så sen däckade ja vid halv elva? eller tidigare, jag vet inte, men trött var jag iallfall. haha


upp lite för tidigt i morse, kunde inte sova, jag är morgonpigg nu när jag har vänt tillbaka dygnen rätt. iallfall tog mig hem vid elva så var hemma tolv, cyklade till battis och gav han mat, sen åkte jag hem igen & nu väntar ja på att min mat ska bli klar. sen battis igen, lämnar över han till rebecca, sen kalas ikväll. i morgon allsvenskan!

Ovido - Quiz & Flashcards