josefineemma

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Josefine - 27 september 2010 12:30

måndag: skola, sen ett stort frågetecken änsålänge.

tisdag: praktik, battis

onsdag: praktik, köpa mobil, kickoff med nikki?

torsdag: praktik, pappa fyller år

fredag: skola, party like a rockstar.

lördag: gäster, battis.

söndag: battis


veckan är jävligt oplanerad då jag inte kan få något svar på mina sms av folk. så därför ser min vecka ut såhär nu. jag vet iallfall att pappa fyller år på torsdag & vi ska försöka köpa mobil på onsdag, sen händer det nog inte mycket mer än. ser ut som en tråkig vecka faktist.

Av Josefine - 27 september 2010 12:23

dagen idag har gått fort fast det har varit riktigt tråkigt. började med lite personlig försäljning och det var riktigt tråkigt, jag kan inte hjälpa att man har varit sjuk lixom? patetiskst... hrrm .. efter det lite svenska & då försökte jag göra en ny blogg med en fin design men tror ni jag lyckades? nej, det blir inte bra så ja gav upp och sen tog lektionen slut. haha. lite matte efter det då jag och nikki gjorde klart det vi skulle göra, så vi ligger före de flesta, är vi duktiga eller är vi duktiga?

har typ lunch nu, fast det händer inget skoj, sitter på en bänk och har extremt tråkigt. ska snart ha engelska och sen blir det hem efter det, nu vet ja itne längre hur daen/kvällen ser ut för mig för jag tänkte lite fel, så ja får helt enkelt se hur allt blir.

Av Josefine - 27 september 2010 06:47

redo & klar för skolan idag, jättetrött är jag och popcornen från igår luktar spya. ska försöka käka lite nu, sen blir det skolan, vilket jag ogillar. men jag får se det från den ljusa sidan, om det nu finns någon. haha


Ovido - Quiz & Flashcards