josefineemma

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Josefine - 26 september 2010 23:08

vet ni var jag har varit idag? vet ni inte? men det vet jag, haha.

men men, jag var hos kevin innan iallfall, alltid lia trevligt, skulle egentlige cyklat dit, men jag gillade min frilla med mittbena (kolla bilderna nerdan) så mamma fick köra mig. snälla päron jag har ibland. hrrm .. de blev hem runt nio, ut till stallet & natta battis. sen har ja bara varit lite hemma.


jag bör sova nu, men tror ni jag orkar? nej, det gör jag inte, men jag är så övertrött nu och jag ska snart upp igen, visst är det jobbigt, åhh. haha.

nej men nu ska ja inte nörda mer här, skriver mer i morgon när jag hittat på något skojsigt & veckans planering kommer upp oxå, det låter bra va?

åhh men iallfall, i morgon skola, slutar förmoligen tidigare, sen battis, kevin, battis & sova. det låter super bra, tycker jag.

sov gott allihopa & kom gärna med tips om ni vill att ja gör något speciellt eller så & jag svarar på alla frågor om ni undrar nått!

Av Josefine - 26 september 2010 22:52

blev fyra i allsvenskan div II idag, super nöjd faktsit.

jag red ju battis på bara två skor, en vänster fram & vänster bak, helt sjuk plus att vänster fram vart lös om inte båda vart det. hrrm ..

iallfall i förklassen blev fick jag ett onödigt pet för jag inte red ordentligt, men rundan var fin i helhet & det gjorde jag bra!

lagklassen gick super bra, jag red aggresivt, haha & lyckades ta mig runt felfri utan problem. min battis är så himla duktig & fin, verkligen.

i omhoppningen blev det åtta fel för mig för ja tyckte jag kunde klara av att rida lite fortare, men det gjorde jag inte så blev att ja rev de två sista, men han var duktig ändå, mitt fel där oxå helt enkelt.


zamona blev felfri i förklassen med rebecca, tolv fel i lagklassen & sen åtta fel i omhoppningen, men det gjorde ni jättebra!

greven gick kasst i förklassen, otaggad inför att rida i ridhus, så de fick nog tolv fel om ja inte minns fel? men sen tog marie & greven igen det, för de blev felfria i både lagklassen & omhoppningen, glimmas bästa ryttare idag enligt mig, bra jobbat!

sawanna och evelina hoppade bara lagklassen & omhoppningen, en felfri runda blev det i lagklassen & sen hade de lite press på sig & fick rida fort på omhoppningen så då fick de ett pet.


jag tyckte vi alla gjorde bra ifrån oss, kunde ju gått bättre men det tar vi igen i österlen och så ska vi se till att ta oss till final!


film kommer senare förmodligen!

Av Josefine - 26 september 2010 22:35

       

Ovido - Quiz & Flashcards