josefineemma

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Josefine - 2 december 2010 19:06

helgen är oplanerad till max, sitter nu och får förmodligen klart fredagen för mig, och är den klar vet jag hur resten av helgen ser ut, då jag inte har någon talan väntar jag bara på svar.


som jag sa innan, att festa ska jag göra, sen bestämmer du om du är med mig eller om du är med din ********* inte mitt problem. inte jag som gör massa fel och mår skit sen "det här är ett äventyr och vi ångrar ingenting & allting som vi gör det gör vi tills vi dör" bra minne till den låten och det kanske blir den låten som spelas om och om igen i mitt huvud i helgen beroende på ditt svar. jag klarar mig utan dig, har gjort i många år så några år till utan någon hade jag klarat galant.


jag är typ redan på botten, helt nollstäld, bryr mig inte så mycker hur det blir, jag har mitt liv planerat ändå. du kan både vara inräknad och inte inräknad, du bestämmer själva.

men jag vet att jag är bra, jag är inte trög, efterbliven eller så, jag är bra. tillräckligt bra för att göra någon glad. sant, jag är bra och jag ska lyssna på de orden jag säger till andra, jag ska lyssna på mig sjäva för det är det ändra rätta, jag är egentligen smart i mitt tänkande, men jag tänker inte i onödan, bara onödigt. jag har smarta tankar och lösningar på det mesta, men lös du detta så gör jag det du vill. jag är smart, jag är bra, så fuck you.

Av Josefine - 2 december 2010 18:38

från nelly.com 479 kr


jag vill ha, fattas bara pengar så ska tjata lite på mammi så får vi se om hon vill låna mig lite pengar.


Av Josefine - 2 december 2010 16:06

idag har jag inte gjort ett piss egentligen, bara sovit, ätit och mått inte bra.

ska be pappa köra mig till stallet sen så jag får fixat med batman, sen ska jag bara hem och planera helgen. ser ut som om de blir en parkbänk för mig del, men vafan? det blir nog bra med tiden kan jag tro, varmt och skönt.

festa ska jag iallafall göra med eller utan er/dig.

ja dessutom har jag fett ont i min arm, det gör verkligen jätteont...


just nu bryr jag mig faktist inte så mycket mer, jag vet att jag är bättre än dig.

Ovido - Quiz & Flashcards