josefineemma

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Josefine - 30 december 2010 22:39

jag är jättesjuk egentligen, men det ska inte få förstöra min nyår, julen var ingen höjdare för mig, den är aldrig ner nuförtiden. så en bra nyår ska jag ha. missförstå inte, jag hade skoj på julafton, men jag ogillar julen. så i morgon ska jag ha skoj, på ett eller annat sätt.


det gick iallafall inte att få bort mamma och pappa från huset, elakt. så jag får väll sitta med dom om ingen vill göra mig sällskap på mitt rum med lite mat och dricka. vet om ja ska umgås med dumbo i morgon, jag hoppas ju på det. men blir det inte så får jag ju hitta på nått annat än att bara glo tv lixom.


min nyårsklänning ska jag nog lämna tillbaka då jag inte vet vad jag ska göra i morgon, och ska jag inte göra nått behöver jag ju ingen klänning, iallafall inte enligt mig, hehe. så då tjänar jag lixom 300 kr på det. tummen upp.


förövrigt är jag förkyld och jag skyller på dumbo, hehe, men det får jag göra! har lite saker jag måste göra i morgon faktist, ska pussa jättemycket på batman då han är så söt. jag saknar att rida som fan, riktigt elakt!

Av Josefine - 30 december 2010 18:27

jag har inte alls orkat blogga, dessutom beror det på att jag inte vet mitt lösen och jag inte har varit hemma. kan väll dra igenom lite snabbt om vad som hänt i mitt liv, både positivt och negativt.


julafton spenderades i häljarp med kevins familj och släkt.

jag har spelat wow ganska mycket då jag fick wow i julklapp av kevin.

(random, nu visar dom asmundtorp på nyheterna, känns bra!!!!)

jag har gråtit lite.

batman skadade sig ju dagen innan jul, så han har jag plåstrat om.

jag har haft ont i magen och ätit gröt.

sovit och varit med kevin

mer har jag inte gjort dessa dagarna och mer detaljerat orkar jag inte skria!

Ovido - Quiz & Flashcards