josefineemma

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Josefine - 10 december 2010 17:08

batman är riden och longerad. efter att jag mockat bestämde jag mig för att ta ut batman en sväng ändå, blev att jag skrittade bort till ängen och longerade lite, sen hoppade jag upp och red ett dressyr pass. det kändes riktigt bra idag och batman skötte sig fint och vi höll nog på i 40-50 minuter och han gick fint från start till slut. så det kändes riktigt bra idag när jag red.


nu sitter jag och väntar på mat, kebabsallad får jag idag och det känns riktigt jävla bra. ska in i duschen nu faktist. så jag är klar tills ikväll. dock vet jag inte vad som händer än, men det lär jag märka sen.


sitter och lyssnar på min låt, hörde den för ett och ett halvt år sedan och den har spelats flitigt i mina hörlurar. den är så mysig och passade in så bra på mitt liv när jag började lyssna på den. kärlek. det är fan inte lätt. men den låten får mig att minnas vissa stunder, jag har både gråtit, skrattat och skrikit till denna låten då den kan tolkas på flera sätt. men jag älskar den, så mysig och tårarna visar sig alltid lite i mina ögon när jag väll hör den och tänker tillbaka. så wonderful.i miss it.

Av Josefine - 10 december 2010 12:44

idag skulle jag gått till skoan egentligen, men jag orkade inte då jag inte somnade förrän halv fyra-fyra tiden ungefär. så jag vaknade precis faktist. är fortfarande super trött och ska strax käka frukost sen ska jag till stallet och pyssla om batman lite.


jag har fortfarande ont i mitt ben faktist haha. lille hugo är söt och har legat vid mina ben ända sedan johanna stack vid nio i morse, att det är typ jobbigt, inte kunnat sträcka på mig utan att sparka på den lille stackaren!

Av Josefine - 10 december 2010 01:36

sitter här nu mitt i natten och kockar av värme. är super duper varmt. och trots att jag käkade lite innan jag skulle nanna skriker min mage efter mat. är det normalt? förmodligen inte, men vafan.


jag kollar på tecknat nu, väldigt patetiskt men det går inte alls nått bra på tv såhär dags.


sen måste jag bara få säga att folk är så patetiska, och nu syftar jag på enbart en person. det är så synd om sånna som han. det är verkligen det. han bör söka hjälp om något och inte jag, för jag är iallafall inte störd som den människan är. haha. han är så störd att man nästan bara måste tycka synd om honom. pinsamt!

Av Josefine - 10 december 2010 01:19

I lay my head back down.
And I lift my hands and pray
To be only yours, I pray, to be only yours
I know now you're my only hope

Av Josefine - 10 december 2010 00:39

det går inte att sova så nu sitter jag här vid datan och ryser i hela kroppen, varför vet jag inte. jag testade även ta en av mina cp tabletter, tog en halv så jag inte sover hela dagen i morgon men jag lyckas ändå inte sova. så känns som om ja sitter uppe hela natten och underhåller mig med något. och sen skippar i skolan i morgon, jag bryr mig just inte nu, så får se hur allt blir.

Ovido - Quiz & Flashcards