josefineemma

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Josefine - 12 december 2010 19:32

jag är en riktigt datanörd och jag gillart. men nej, jag har spelat lite the sims och hela harry potter och halvblodsprinsen i natt & i morse. jag har varvar herry potter på bara några timmar. och i morgon ska jag ge mig på harry potter och dödsrelikerna. hur ska detta gå? vad ska jag spela för spel efter dom? ska man ge sig på wow eller nått sånt spel? jag får se vad som väntar mig i dataspelsvärlden. såg att det fanns ett saw spel, funderar starkt på att testa det. haha.

idag har jag iallfall bara varit hos kevin och nördat data om ni inte förstod det. batman är fixad för dagen och jag tar många som vill komma och provrida batman, det är väll positivt men jag hade hoppats på att jag klarat av batman själv. men till sommaren ska jag nog ha honom för mig själva igen. för då kommer ja gha tid och jag kommer må så bra så jag orkar ha honom för mig själva. det bara är så!


i morgon sak jag försöka pallra mig till skolan om jag lyckas somna i natt, annars blir det nog bara en tur med batman och sen hem till kevin! ska nog nanna där om allt blir som planerat. me like. men men nu ska jag käka lite sen ska jag ta det chill, yepp yepp.


Ovido - Quiz & Flashcards