josefineemma

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Josefine - 18 december 2010 17:18

 

Av Josefine - 18 december 2010 16:49

igår festade jag för omväxlighetens skull, jag hade faktist skoj, dansade med mina töser och jag hade bara så skoj, alla hemska tankar försvan för några sekunder där. men kom lika snabbt tillbaka, kvällen helt ok, dock mådde man inte helt hundra!


var iallafall hemma vid halv ett, jag mådde inte så super bra idag, inte i natt heller, men vafan, nämn en gång jag mår bra, har nog int mått helt hundra på månader. jaja, jag tog mig ut till stallet vid två tiden, katastrof där med, hon som skulle provrida körde fast i backen, jag fick rida och stå vid vägen i nog en timme. sen kunde jag rida tillbaka och se på när de körde rally i snön. pappa & någon snäll snubbe hjälpte henne. så hon kom loss till slut. men hon var tvungen att köra så det blev ingen ridning, men det gör inget, för jag fryser för mycket och det är lite jobbigt när ens kinder är is, de blir så när man gråter utomhur i minusgrader...


nu ska jag iallafall in i duschen, sen åker jag till k. får se om vi hittar på nått eller om de bara blir ta det lungt.

Av Josefine - 18 december 2010 16:35

jag har inte varit så duktigt på att blogga de senare dagarna, förlåt. eller nej, inte förlåt, för jag bryr mig inte så mycket lämgre, jag har tröttnat på bloggen, facebook, mat, mitt liv, ja allt har jag tröttnat på. finns typ inte alls något att leva för längre, faktist. jag har sabbat allt med skolan, har slösat bort ett helt jälva fucking år till på att sabba min skola. liksom, tack så jälva mycket. fast jag har väll mig själva att tacka. vill ju inte precis gå med massa må äckliga 95:or. (95:or är enligt mig lite små, och inte så utvecklade, haha nej, men usch nu låter jag elak, men 95:or är försmå, enligt mig.) jag vet inte riktigt vad jag sak göra egentligen. jag får panik när jag inser att jag inte kan gå tillbaka till skolan och att ja kommer sabba allt ännu mer snart. jag har satt mig själva i klistret och jag vet fan inte vad jag ska göra längre. känns som om de blir bättre att jag försvinner, jag vet en som blir glad. en bra början iallafall, lovely. då är det bara att se till att allt händer då ingen vill ha mig här.

Ovido - Quiz & Flashcards