josefineemma

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Josefine - 4 juli 2010 19:35

jag är trött,

vill kolla tv,

vill sova,

vill ha batman,

vill ha långt hår,

vill vara brun,

vill äga massor av pengar,

vill kunna se,

vill inte ha ont där jag har ont,

vill att tiden ska gå fortare

vill vara bra,

vill göra massor

vill inte göra något.


så nu fick ni ett random inlgg för jag är trött, hoppas ni haft en toppen dag, för de har icke jag. shalalala hrrm..

Av Josefine - 4 juli 2010 11:33

sjuk, mår dåligt, spytt & hela köret. ja finns i min säng & vid datorn hela dagen javisst. ingen batman för min del & det r depprimerande, hrrm ..

idag blir en sån dag jag bara är hemma och tycker synd om mig själva, icke okej... hoppas ja är bättre i morgon, eller i övermorgon, eller dagen efter det. ja någon gång i framtiden. hrrm ..

Ovido - Quiz & Flashcards