josefineemma

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Josefine - 11 juli 2010 21:09

iallfall så åskade det innan & jag tycker det är så mysigt så jag och nördi satt oss på trappan på baksidan och kollade på blixtrarna. underbart! men ja mår inte bättre för det. mår så satans illa att ja inte vet var ja ska ta vägen & det hjälper inte med något. inte alls okej! skjut mig? jatack!

iallfall så har ja planer för nästan hela veckan & det ser ja fram emot, iallfall nårra saker.


måndag: (om ja mår bättre då) upp tidigt & vara i eslöv till halv tio, hem, stress, sen kevin.

tisdag: handla med my, tjejmiddag/stranden med töserna

onsdag: sova länge, stranden med my & batman på kvällen?

torsdag: sova länge, sola & sen karnevalen med people?

fredag: batman & jag börjar jobba. karnevalen?

lördag: sova, sola, batman, jobb

söndag: sova, sola, batman, jobb


det är ganska mycket jag ska göra denna vecka känns det som. kommer bli en jävligt stessig & hemsk vecka, i know that!

Av Josefine - 11 juli 2010 14:06

iallfall så ingen batman idag, ingen någonting. jo huge, haha, han badade innan & jag spydde. inte okej. iallfall så får ja försöka käka lite igen & hoppas på att de går bättre. iallfall hemma själva & taggar inför liseberg om en månad.


dessutom jag pallar inte värmen, hemskt varmt. ogilla läget.

old pic på mig, men den är väll helt okej? länge sedan jag fotade sånna egobilder fatkist. saknar ni dom? för det gör inte jag, haha. & vet ni? jag gjorde det alltid när jag var sjuk & hemma från skolan, tog jag fram kameran, gick in i nördis garderob & hittade lite kläder jag kunde ha på mig. coolt va?  

Av Josefine - 11 juli 2010 09:30

idag hade jag planer, men tack vare för att ja mår katastrof, & ja för ja spytt i stort sett hela natten så stannar jag hemma hela dagen. inte okej, jag som ville mä ner till malmö & träffa släkten, så himla länge sedan man träffade några av dom, midsommar för typ femtio år sedan? nej men jättelänge sedan. men men, får hoppas på att det kommer fler sånna hära tillfällen faktist. jag är iallfall trött för det inte blev så mycket sovande i natt & gud så varmt det varit, inte okej med så varmt. nu ska ja försöka äta frukost för min mage skriker efter mat & så får vi se om de lyckas stanna kvar i magen tillräckligt länge.

ja sen tillråga på allt så kan jag inte träffa kevin idag heller för ja mår piss. inte okej.

en random bild sen förra sommaren kan ni få oxå.  

Ovido - Quiz & Flashcards