josefineemma

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Josefine - 23 juli 2010 15:06

i morse ville jag inte alls gå upp, jag var så sjukt trött & jag har sovit både dåligt & konstigt i natt, inte alls bekvämt. iallafall tog bussen så ja var i stallet runt tio. blev att ja red dressyr på batman först, han skötte sig ganska bra men han var lite dummare idag. ville inte lyssna på skänklarna riktigt, men fin är han! ja efter det plockade jag in greven & ryckte manen på honom så nu är han riktigt snygg i frillan. haha. ja & sen tog jag även & skritta lite på ängen med skrabban, det gick oxå bra.


mamma hämtade mig runt ett tiden och då åkte vi ut & leta efter hästaffärer. jag visste fyra jag ville till men såklart hittade vi bara tre av fyra. icke okej. i den första köpte jag en tshirt som ja kan ha & rida i, fick inte en keps. men mamma fixar den ny leröy till mig, underbart! ja sen hittade ja inget träns. i någon av de andra två affäererna vi va i. så det blev hem kolla börjes hemsida & vet ni? hittade typ exakt ett sånt träns jag ville ha, för 188 kr! billigt. så beställde ett sådant & även en förbygel som förhoppningsvis har samma färg.  nu kör vi på brunt & nu väntar ja på posten. vill ha alla mina saker fortare än kvickt så batman kan blir snyggast! (han är ju redan det men men, haha)


nu är jag icke på humör, trött är jag. vill sova, men som sakt, jag är snäll idag. inte mot mig själva. träningsvärk har jag, icke okej. ont i armar & ben, dessutom gör fingret, huet & magen ont. känns så underbart lyckat. jag tror att batman får vila i morgon, faktist. eller kanske inte, jag vet inte får se vilket humör mitt huvud är på, javisst! nu ut med linsorna & sängen ett tag!

Ovido - Quiz & Flashcards