josefineemma

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Josefine - 16 juli 2010 21:58

bra låt som finns i mitt huvud ganska ofta :)

Av Josefine - 16 juli 2010 19:57

känner mig som hemma nu, fint hus, fin hund, helt okej! nu blir det snart lite gott & sen blir det en tur ut & ja sen nanna kudden tidigt för jag är nannig. hahah.

är på jobb nu om ni ville veta. så lite off med bloggningen kasnke, men är tillbaka helt ordenligt på onsdag/torsdag, tummen upp

Av Josefine - 16 juli 2010 10:42

just gonna stand there and watch me burn

that's alright because i like the way it hurts
just gonna stand there and hear me cry
well that's alright because i love the way you lie
love the way you lie

i can't tell you what it really is
i can only tell you what it feels like
and right now there's a steel knife in my windpipe
i can't breathe but i still fight all i can fight
as long as the wrong feels right it's like i'm in flight

 

karnevalen igår var väll inget att hurra för, jag kom in med ett fejkat leende på läpparna, försökte verkliegn ansträga mig för att inte gå under, men jag lyckades inte. det går inte att dölja något, jag är sämst. var har den dära josefine tagit vägen? som kunde spela super glad fast hon grät på insidan med tårar av blod. var är hon, försvunnen, gone, borta. iallfall så ringde ja mamma så hon fick komma & hämta mig igår för tidigt, fick inte träffa alla ja ville, eller ja fick inte träffa en ja ville. men men, får väll ta det nästa år? för idag ska ja visst inte till karnevalen längre. därför ja inte planerar för det blir ändå bara ändrat i slutändan. logiskt. jaja, ni ska inte få höra om hur kasst mitt liv är, sorry. iallfall så kommer ja nog ta ett litet uppehåll från blogg & allt nu när jag ska jobba. inte sugen på att sitta & snacka med massa random people. ja har en säng, det räcker. för då kan ja sova bort allt, exakt allt & leva i drömmarnas värld som inte är underbar längre. nej nog med mitt babblande, får göra något vettigt nu. typ packa? packa ner mitt dumma liv i en väska & låta det stanna här så ja kan vara glad när ja jobbar? om det bara hade funkat, men det gör ju icke det oturligt nog.




Ovido - Quiz & Flashcards