josefineemma

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Josefine - 14 juli 2010 17:36

dagen började inte bra, mitt på dagen var det väll helt okej på stranden med my, lite bad & stek. tror ja bränt mig lite. helt okej! hällre solbränd än helbränd. hem vid halv fyra tiden iallafall, och då blev det lite mat & dusch. öhm . ja & sen försvann mitt humör, ja blir alltid så åhh jobbigt läge. jag hatar det. just detta nu, bara skjut mig. PANG! hoppas jag dog. hrrm .. ska nog snart ut till stallet iallafall, känns som om de kommer bli massa klabb där ute oxå. hrrm .. jobbigt . men men, de löser sig, de gör det alltid & det fixar sig tlslut, så jälva positiv är jag inte.

jag hatar folk, sånna äckliga jälva som är äckliga, slampor, svin & sånna äckliga saker. usch, usch usch usch, kan inte beskriva hur äcklad ja blir av sånna äckliga svin som skriver till en, hemskt, sånna vill man oxå skjuta, ja de vill man. fram med pickadollan. usch ushc. nej men sån är jag inte, snäll flicka. men aja. hrrm ...

Av Josefine - 14 juli 2010 09:40

nu beger jag mig snart till stranden med my.

ligger där och steker hela dagen

sen eftermiddag/kväll blir det batman.

även en tur till höör till rebeccas föräldrar finns på schemat idag.

Ovido - Quiz & Flashcards