josefineemma

Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

if we ever meet again

Av Josefine - 15 juli 2010 18:08

idag har varit en stressig dag & jag vill egentligen bara gå & lägga mig, sova bort hela jälva helgen & all jälva tid, alltså kortfattat, jag vill inte leva. javisst! blev iallfall till höör med rebecca & hälsa på hennes föräldrar idag, fikade lite & jag fick tärffa hunden som jag ska passa, söt svart pudel. efter det blev det hemåt för min del, bussresan var så nedrans seg, riktigt jälva seg.


när ja väl kom hem blev det bytta om och kasta sig iväg ner till nova, hade mindre än två timmar på mig att hitta något att ha på mig idag, men det gjorde jag inte, istället kom ja hem med två bhar(vilket jag behövde), tre tjocketröjor( alla under 150 kr) även ett par joggingbyxor. köpte bara sånt ja behövde fast som ja inte kan använda idag, positivt jöns! så nu sitter ja utan kläder, fast vi även körde in på centan i rally fart. när ja då kom hem ville ja sova, men det fick ja inte göra, för telefonen plingar i ett hela jälva tiden. jobbigt, så ikväll kommer ja vara trött, varit vaken sedan klockan sex i morse för jag inet kunnat sova alls. hrrm ..


nu är jag på dåligt humör igen, vilket jag alltid är så jag är inte förvånad, men ja blir så sur på allt & alla, pappa, johanna, hugo, mig själva, alla! tur nog har inte frida fått sig en utskällning av mig här hemma, får förska tajpa fast ett fejkat leende på läpparna så ja inte skrämmer någon. försök vara glad jöns, nej bara patetiskt att försöka när man icke kan... jaja, skjut mig för ja ska hitta på busigheter som igen kan gisssa vad det är, shalala ( ingen behöver bry sig, för ja gör det nu, om tio min max & det har inte med killar eller någon annan att göra så ta inte åt er. ja gör det för ja vill & jag hatar en person för det & hon läser ändå inte min blogg, så varför skulle hon bry sig, patetisk jag är)


iallfall, ikväll ska ja väll på karnevalen. jag känner inga. jag är mobbad ni vet, efterbliven retaderad. så sur jag är på den bilden är jag nu igen, hrrm .. random, thailand bild, det är väll då man ska vara glad? haha, jöns glad finn ingen glad jöns länge , borta försvunnen, fast ja, hon är tillbaka sen om jag sköter mig. vilket ja kommer göra positivt va? det blir alltså så bra efter det, alltid, tummen upp.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 5 april 2011 23:08

jag tror jag kör tillbaka på bloggplatsen.se, känns bara meningslöst att köra på blogg.se när vissa personer ändå inte kan låta mig ha min blogg i fred & facebook tar de ju hela tiden oxå ifrån mig. & jag har saknat min älskade blogg, den andra var i...

Av Josefine - 24 februari 2011 22:09

nu kommer jag finnas på Josefineemma.blogg.se se till att följa mig där istället! ...

Av Josefine - 24 februari 2011 19:15

Det här får mig att må bättre batman givetvis, hehe och äkta vänner, som inte går bakom ryggen på en och snackar skit. även en bra start på dagen kan få mig att må riktigt bra hela dagen fast dagen suger, hehe. men de som får mig att må bättre e...

Av Josefine - 24 februari 2011 17:26


idag har jag inte gjort mycket, så blir ett snabbt inlägg, i morse missade jag bussen, bussen körde förbi mig en timme senare med "ej i trafik" vilket betyder att den inte ska gå till asmundtorp, men gjorde ändå, så är fett sur. fick sitta ut i en ti...

Av Josefine - 23 februari 2011 19:00

Det här upprör mig   väldigt många saker faktist, allt från pengar till vanvård av djur, till människor som är idioter. allt som inte är bra gör mig upprörd. men mest är det nog människor som inte vågar stå för vad de gjort, de verkligen låtsats...

Ovido - Quiz & Flashcards