josefineemma

Alla inlägg under september 2010

Av Josefine - 23 september 2010 13:43

jag är värdelös. jag betyder ingenting somvanligt. jag vet inte hur jag hamnat här men just nu önskar jag mig bort mer än någonsin. jag förstår inte var den glada josefine har tagit vägen, bara en dag så puff var hon borta. allting har gått upp och ner sen du lämnade mig, jag har inte riktigt hittat tillbaka till mig själva och jag känner mig mer värdelös för var dag som går utan dig. jag är misslyckad, lyckas aldrig göra något rätt, aldrig. ni behöver inte säga något annat, jag hör var dag om hur misslyckad, fel, trög, idiotisk jag är. så jag är väll det då, har jag alltid vetat, jag är inte värd ett skit, jag är bara luft, något man kan leka med, tills jag går sönder på riktigt.

jag är fast på botten och vet inte hur jag ska ta mig upp, inget hjälper, ingen hjälper. alla bara puttar mig ner igen, när jag väll håller på att ta mig upp. det är verkligen så nära att ja göra något jag inte borde göra, jag blir påmind var gång ja ser det jag inte borde se, något borde täcka för de, ta bort det. jag får inte bort ärren hur mycket jag änn vill, jag får inte bort tankarna, jag får inte bort suget till att göra något jag inte bör göra.

som jag sakt till mig sjävla många gånger, jag bör nog söka hjälp, innan jag går för långt... men tyvärr finns där ingen som ja kan lita på så mycket att ja vågar berätta, folk vet, folk vet inte. just nu bryr jag mig inte, för fler behöver inte veta och trycka ner mig ännu mer.

Av Josefine - 23 september 2010 13:06

igår var det praktik för min del ju om ni inte missat det, var på coop extra på väla. äldigt trevligt folk fast sen är ju foklk som dom är för jagär ung. känns bull men de vart väll trevligt där & dirket efter där blev det hem till kevin. pappa hämtade mig någon gång & då körde vi & gav battis mat, sen hem. satt mig vid tv:n lite och sen somnade jag ganska skönt till filmen knight and day.


vaknade i morse oh ville inte alls gå upp, så blev att ja stanna hemma idag ,lite för att jahar problem med magisen igen & för att jag är trött & behöver vila upp mig. har i dag bara varit i stallet & ett battis frukost, sen har ja kollat klar tpå knight and day, jag somnade ju när ja kollade på den igår, haha. & så somnade ja idag oxå, så nu äntligen har ja fått kollat klart på exakt hela filmen & jag kan ju säga att den är bra, fakist!

idag ska jag bara ge battis mat, sen kommer ja nog bo i min säng tills i morgon bitti när jag ska upp & rida battis, tänkte försöak göra det innan skolan så ja kan hitta påvad ja vill effter skolan, men en bra sak är ju att ja är frisk i morgon & de får vi hoppas på att jag är.

snygg man känner sig såhär på morgonen, när man är halvt trött. haha. terstade webbcamernn & den verkaade funka som den ska ju, tummen upp.

Av Josefine - 21 september 2010 21:16

praktikplats fixad

battis halvt riden

jag cp trött

lite engelska gjord


säger bara gå aldrig med en häst & en cykel i en rundel, skönt att man har snäll häst men det hade kunnat sluta riktigt illa om battis inte varit snäll.

iallafall min kondis är sämst, ja juste, hela jag är sämst. mobilen stängs av & Så hoppas ja på att ja vaknar i morgon utan klockan, vilket jag inte kommer göra.

sprigna runt med coop kläder? fyfan vad ja kommer bli cool, awesome!


till råga på allt är jag uttåtriktafd, social & har glimten i ögat, jag är precis tvärt emot, men underbart att ja uppfattas som en sådan person vid första mötet, wonderful. helt sjukt. men men, det gjorde att ja fick en praktik plats iallfall.

ska kasta mig i sängen & sova lite nu, ska upp halv fem fem i morgon beroende på hur pigg jag är. trött kommer ja vara, önska mig lycka till!

Av Josefine - 20 september 2010 12:07

veckans plerning är fortfarande ganska oklar, men ni får veta ändå för det är måndag ni vet, haha.


måndag: skola, stallet & sova
tisdag: ingen skola, intervju på coop, stallet

onsdag: praktik, stallet,

torsdag: praktik, stallet

fredag: sovmorgon, minus svenskan, sen stallet

lördag: battis åker till rebecca, sen kasnke tjejkväll hos rebecca eller kalas.

söndag: allsvenskan i krisitianstad, javisst!


veckna är oklar, men det får se ut så, kan tillkomma & försvinna saker, men nu ser det ut så hel enkelt.

Av Josefine - 20 september 2010 11:48

ingen skola i morgon, beger mig till coop extra på intervju istället, wonderful.

Av Josefine - 20 september 2010 10:35

nu sitter jag i skolan och har tråkigt, funderar på att kolla på film & nikki hälsar.

försöker övertala johanna att hämta mig efter skolan, jag är typ trött & mår illa. sur är jag oxå. ska ut & skritta battis lite sen oxå, kasnke blir på bättre humör?

vet ni ja får lov att rida nere vid mörne nu, så har hinder & allt där, toppen.


nu ska vi snart dra & käka för lektionerna har blett inställda. helt random.

Av Josefine - 19 september 2010 21:18

jag & battis över sista hindret. 

andra hindret.

näst sista hindret.


kevin som fotat alla dessa bilder från idag.

Av Josefine - 19 september 2010 20:24

hej, jag heter josefine & mitt knä gör jätteont.

jag tycker synd om mig själva, käkar popcorn utan vitlök & dricker möjk.

helt random. på tisdag ska ja ut i skogen & vandra bland snapphanarna

är jag cool eller är jag cool, jag är fett cool

hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards