josefineemma

Alla inlägg under september 2010

Av Josefine - 7 september 2010 21:12

jag är stendöd, men jag fortsätter mitt gladiator spelande, ska ha två vapen så ja gör mer skada & kan klara nårra svårare uppgifter.

iallfall battis verkar trivad i det nya stallet, han är så söt.

men tänkte jag inte skriva såhär mitt på kvällen för jag är trött.

Av Josefine - 7 september 2010 14:23

    

llite bilder från i söndags när vi flyttat batman, de två första är fotade under dagen, efter att jag ridigt lite. & de andra tre är fotade på kvällen när battis skulle få sin kvällsmat!            

Av Josefine - 6 september 2010 06:02

godmorgon, ska bege mig till stallet strax. sen vidare till helsingborg & massa hittepå ikväll!

Av Josefine - 5 september 2010 18:29

nu är batman flyttad & han trivs bra i det nya stallet, jag oxå för den delen!

känner mig som en liten tjuv som snor battis från rebecca, fast jag gör ju de egentligen inte. men känner mig ändå elak. blää..


red lite i padocken idag & det gick bra, sen skrittade ja även till asmundtorp en runda, han var så duktig min lille spattman! i morgon ska ja ut & busa lite, hihi. rönneberga tror ja att ja sk rida till faktist, eller nått. får se!


bild sen igår, vi gjorde någon lek, som marie vart bra på! hahah.


ikväll blir det nog en cykeltur till köttbulle & sen till stallet & ge battis nattamat!  

Av Josefine - 4 september 2010 12:40

testa spela gladiatus, mega roligt spel när man har tråkigt eller på lektioner, jaaaavisst!

http://s6.gladiatus.se/game/c.php?uid=16306


  

Av Josefine - 3 september 2010 11:34

lite sena bilder, men jag har inte haft tid till datorn faktist, här kommer iallfall några bilder från skånesdjurpark.

söta små får. bää

ännu mer söt får.

my homie, en get.    

en säl.

My & Jag.

en sån liten söt my.             

Av Josefine - 3 september 2010 07:50

hatar att vara förkyld, fullspäckad dag & ja kommer inte orka.!


två bilder från team chasingen i söndags, var vi inte söta? jag tycker helt klart att svamparna på huvudet gör oss så mega snygga (gjorda & designade av rebecca & hennes mamma, respekt). pannbanden har rebecca gjort oxå, vilka små pyssliga nissar vi har. haha. iallafall jag tycke vi vart riktigt snygga!

Av Josefine - 2 september 2010 15:54

jag är jättesjuk, verkligen. huvudet gör ont exakt hela tiden, icke okej.


red iallfall battis igår & han gick super, red först lite dressyr med graman & sen lite utan, avslutade med att hoppa nårra små kryss & de andra fasta hinderna. han lyssnade bra & skötte sig fint, blev inte så sur, fast lite små damp fick han på mig. haha. älsklings batman!

käkade kebabsallad med my igår oxå, länge sedan men gott. 


idag har ja bara varit sjuk, kasst, mått dåligt.

Ovido - Quiz & Flashcards