josefineemma

Alla inlägg under september 2010

Av Josefine - 16 september 2010 10:28

jag trodde inte man kunde vara så falsk


iallfall har ingen mobil för tillfället, den är halvt paj. kameran tar för mycket batteri då den startar sig hela tiden. så är utan mobil tills efter den 27 då vi kan beställa ny. vill ni få tag på mig, kan ni inte det, haha.


pateitkst är att man gör olaga intrång på exempelvis facebook & sådant. någon har ju gjort det med mig igen, det blir polisanmälning på det today. de roliga är att ja nog vet vem det är. patetiskt.

Av Josefine - 15 september 2010 22:39

ny msn, ny facebook, nytt liv, ny josefine.


iallfall ulik är bäst, & jag sjunger sämst. batman är riden & jag är hungrig. han vart galen, för mycket havre. sm på söndag, vilken katastrof. jaja, de går väll valla bra.


det finns inget med dig som är underbart.

Av Josefine - 12 september 2010 14:41

veckans planering lite snabbt

måndag: skola, få data, rida, kevin

tisdag: skola, rida, kevin

onsdag: skola, , rida, kevin

torsdag: skola, kevin

fredag: skola, rida, kevin

lördag: skatteberga, rida, kevin

söndag: SM TEAM CHASING


kan bli ändrade planer somvanligt, men såhär ser det ut nu ungefär, gilla läget?

Av Josefine - 11 september 2010 15:59

förlåt.


jag orkar inte mer nu. förlåt, jag sviker er, förlåt. jag är så kass så förlåt är det ända jag kan säga. förlåt.

Av Josefine - 11 september 2010 15:00

I haven't ever really found a place that I call home
I never stick around quite long enough to make it
I apologize that once again I'm in love
It's just a thought, Only a thought
If my life is for rent and I don't learn to buy
Well I deserve nothing more than I get 'cause nothing I have is truly mine
It's just a thought, Only a thought

nu redigerar ja bilder för fulla muggar, batman har fått lunch & jag har cyklat en tur till häljarp, väldigt onödigt. iallafall så kommer ja bli sjuk, icke okej. men de får ja väll ta igen ...? batman & karetta ska bytta hage ikväll, så ksa till stallet vid sju åtta så fixar ja & mia det. batman kommer bli så glad när han får springa i en stor gräshage. iallafall jag är icke på humör för ja har inet fått rida idag & battis kommer få vila idag, inget som var planerat. dessutom måste ja till filborna någon dag oxå, det gillas icke. hrrm .. handen gör ont, eller handleden, fuck!

Av Josefine - 10 september 2010 17:21

första dagen på olympia, känns jättebra faktist.

batman fick bli longerad idag, improvisation då ja inte hra longerlina, haha. tog mina gramantyglar & de funkade utmärkt.

ikväll blir det hem till köttbulle!  

Av Josefine - 9 september 2010 11:36

batman riden, jag super trött, förbannad, irriterad.

förstår inte varför man inte kan se något från den ljusa sidan.


som ja kände för någon dag sedan känner jag nu oxå, jag orkar inte mer.

Av Josefine - 8 september 2010 08:19

idag räknas jag som en sjukling. kommer bo i soffan, med lite food & dricka. även kommer battis få sin mat vid lunch & ikväll. han har ju redan fått sin frukost.

öhrm... tror inte dee vart mycket mer som skulle tilläggas. ha de.

Ovido - Quiz & Flashcards