josefineemma

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

tvåtusentio

Av Josefine - 31 december 2010 13:27

nu är det nyår, eller ikväll är det faktist. detta året hade jag inga nyårslöfte, bara att jag skulle få ett bra år, jag har väll fått några av sakerna gjorda som finns på min bucket list, men jag har ju så många kvar och jag satsar på att bocka av några av sakerna det kommande året. i år har jag besätmt mig för att jag ska ha några nyårslöften faktist. jag ska bli bättre åp vissa saker och se till att sköta mig. det bara är så!


- jag ska bli nyttigare & träna lite mera.

- jag ska ta tag i mitt liv och pallra mig till alla tråkigheter

- jag ska få en felfri 110 cm runda med batman & gärna starta lite högre om allt går bra.

- jag ska starta fälltävlan med batman.

- göra extensions och bli så blond jag alltid velat bli.

- fylla 18 år & få körkort.

- jag ska vara gladare än detta året och göra saker istället för att säga nej.

- inte glömma bort bloggen utan vara aktiv!


så ser det ut ungefär nu, kasnke tillkommer något men det får vi se.

tänkte även ha lite om vad som hänt detta året med lite bilder och liknande. så här kommer dom!


jag umgick mycket med sandra, michelle och anna. filmkväller, galna kvällar, ja allt!

jag klippte mig super kort! hemma själv, med saxen, snyggt!

     

många tjejmiddagar blev det, många tjejer som fyllde år & liknande!

jag och battis maxade hinderna på träninganra och kom upp till 135 cm som max.

lite trevliga höstkvällar ute i byn med mina älskade asmundtorpare

busiga ridturer på battis blev det allt för ofta.

batman oc jag flyttade till rebecca i södra munkarp under sommaren, bästa hästsommaren på länge, mycket träningar, skoj och bus!

jag fick även testa rida en busig ponnyplutt som heter greven, maries fina häst.

jag startade min första 110 cm payandride på viarp, även blev jag felfri i 100 cm för första gången och det var nog min och batmans finaste och bästaste runda.

radical riders var med på ribban och blev tvåa. min lille älsklings ponny till höger, rebecca red batman, marie (i mitten) på greven och evelina (till vänster) på sin häst sawanna.

sen har ju vi varit med i bosjökloster oxå, på team chasingen, vi blev etta där, jag marie på våra ponnisar.

även sm i teamchasing där vi blev fyra, jag, marie och robert tror jag han hette som var med i vårt lag då!

sen har vi ju varit med i allsvenskan oxå, fick i omgång ett ett pet i förklassen och sen felfria i lagklassen, petade nått hinder i omhoppningen.

omgång två var jag inte med och i finalen fick jag ett pet i förklassen och vägrade ut mig i laglassen så gick inte så bra där.


sen har jag kärat ner mig i år oxå japp.

jag har gjort en massa men ändå så lite. och jag hade inte fler bilder nu faktist. haha.                          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 5 april 2011 23:08

jag tror jag kör tillbaka på bloggplatsen.se, känns bara meningslöst att köra på blogg.se när vissa personer ändå inte kan låta mig ha min blogg i fred & facebook tar de ju hela tiden oxå ifrån mig. & jag har saknat min älskade blogg, den andra var i...

Av Josefine - 24 februari 2011 22:09

nu kommer jag finnas på Josefineemma.blogg.se se till att följa mig där istället! ...

Av Josefine - 24 februari 2011 19:15

Det här får mig att må bättre batman givetvis, hehe och äkta vänner, som inte går bakom ryggen på en och snackar skit. även en bra start på dagen kan få mig att må riktigt bra hela dagen fast dagen suger, hehe. men de som får mig att må bättre e...

Av Josefine - 24 februari 2011 17:26


idag har jag inte gjort mycket, så blir ett snabbt inlägg, i morse missade jag bussen, bussen körde förbi mig en timme senare med "ej i trafik" vilket betyder att den inte ska gå till asmundtorp, men gjorde ändå, så är fett sur. fick sitta ut i en ti...

Av Josefine - 23 februari 2011 19:00

Det här upprör mig   väldigt många saker faktist, allt från pengar till vanvård av djur, till människor som är idioter. allt som inte är bra gör mig upprörd. men mest är det nog människor som inte vågar stå för vad de gjort, de verkligen låtsats...

Ovido - Quiz & Flashcards