josefineemma

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Josefine - 1 februari 2011 17:39

 


laddaren är inlämand och varit i två veckor, inte fått tillbaka den, mobilen inlämnad ca 5-7 gånger utan att den fungerar som den ska. jälva skit telefon. köp inte sån.

Av Josefine - 1 februari 2011 17:27

nu har jag varit i stallet, varit på möte och tvättat ur min inpackning. var i stallet i ca två timmar med angelica & hennes första ord idag fick mig att asgarva, nog dagens höjdpunkt faktist. visste inte att vuxna använde sånna ord och meningsbyggnader, haha oj det var skoj. blev lite mockning, pussning av batman, mockning i hagen, vilket jag är bäst på, speciellt kassta skiten i huet på mig själva, ja sen fixade jag massa annat i stallet. sen kom tompa och då blev det mer snack om allt och inget. sen tog jag mig hemåt och skyndade mig in i duschen och tvätta av min inpackning som jag hade sen igår, pallade inte tvätta håret innan stallet när jag kunde ta på mig en mössa och göra det efter, fy vad äcklig jag låter nu, men det skiter jag i.


vid kvart över tre kom pappa och hämtade mig, vi begav oss till olympia och jag var inte alls på humör, ville skrika till rektorn att hon skulle låta mig vara, att jag itne ville mer. men det kunde jag inte göra, så jag satt där inne och ville gråta istället. just idag pallar jag inte någonting och jag mår inte precis bra. allt är piss om man säger så. bara skit ner er allihopa. det känns verkligen skit nu..


blir iallfall mindre praktik för min del förhoppningsivs, kortare dagar och lite handikapp, känns bra, mer tid till battis. dessutom kommer helene i morgon och provrider, vill så gärna att batman ska tycka om henne! så det får han göra. nu pallar jag inte blogga mer för mitt humör är inte på topp. jag vet inte varför men det är så jobbigt.

Av Josefine - 1 februari 2011 12:46

jag orkar verkligen inte mer, varför ska allting vara så jälva mycket emot mig? allting, just nu. fan jag pallar inte skiten längre. & ja det är ditt fel. du ska känna dig så jälva träffad att du bara vill försvinna. jävla idiot. jag pallar inte. ni alla kan bara gå och dö.. jälva idioter rent ut sagt. jag orkar inte leva när jag leva här i skiten.


äckliga idioter, bara gå och dö.



Ovido - Quiz & Flashcards