josefineemma

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Josefine - 24 februari 2011 22:09

nu kommer jag finnas på Josefineemma.blogg.se

se till att följa mig där istället!

Av Josefine - 24 februari 2011 19:15

Det här får mig att må bättre


batman givetvis, hehe och äkta vänner, som inte går bakom ryggen på en och snackar skit. även en bra start på dagen kan få mig att må riktigt bra hela dagen fast dagen suger, hehe. men de som får mig att må bättre en kass dag är mina vänner och batman, dumbo med faktist. riktigt härligt när man är i skolan och har det piss och så livar kompisarna upp hela stämningen och får mig på toppen humör, usch ja, det är rikigt najs!

Av Josefine - 24 februari 2011 17:26

idag har jag inte gjort mycket, så blir ett snabbt inlägg, i morse missade jag bussen, bussen körde förbi mig en timme senare med "ej i trafik" vilket betyder att den inte ska gå till asmundtorp, men gjorde ändå, så är fett sur. fick sitta ut i en timme och vänta... blev hem, dricka massvis med varm oboy och äta lite pasta. sen tog jag mig till stallet, mockade ut ordentligt idag och la in mer torv, sen hem, fixa lite på datan och så.


jag ska nu se sanctum med dumbo! & jag har en ny telefon, fick en ny igår, en HTC gratia, sjukt bra mobil, köp inte x10 mini pro, världens sämsta telefon ever! HTC me like!


 

Ovido - Quiz & Flashcards