josefineemma

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Josefine - 5 februari 2011 22:34

Jag sitter hos en köttbulle och har det trevligt, kollar på lite film och har det mysigt med gurkor. Vilket jag älskar att säga då jag rullar på mina r. Låter sjukt och jag brukar inte säga nått. Tittar på en mysig film med mysigt folk. Det är verkligen trevligt. Jag ville bara påpeka att haha som man kan bete sig. Jag gillar iallafall läget och jag är så glad för att jag har så bra vänner, speciellt min my, typ sådär super grym. Nu ska jag fokusera på filmen och sen beger jag mig hemåt framåt natten!

Av Josefine - 5 februari 2011 19:58

 

Av Josefine - 5 februari 2011 19:22

nu dör min dator, jag beger mig ut på äventyr & i morgon ska jag få mitt flera goa skratt i stallet, ni ska få veta varför i morgon, men mia angelica och jag kommer kissa på oss! ser fram emot morgondagen som bara den!

Av Josefine - 5 februari 2011 18:48

jag lyssnar nu på mig själva & de andra, bye bye idiot.

Av Josefine - 5 februari 2011 18:37

tillbaka på ruta ett och glöm vad jag skrev för någon dag sedan när jag skev att jag mådde bra, bara ett jälva påhitt. mitt liv är ett jäva påhitt.

det är liksom bara så meningslöst att vara jag. jag förtjänar inte typ att finnas, för jag är bara ivägen och ställer till med massa skit. FÖRLÅT att jag föddes, FÖRLÅT att jag finns, FÖRLÅT för att jag är jag. jag pallar inte detta skitet, är så trött på allt. bara gå och dö.

Av Josefine - 5 februari 2011 17:33

nyss hemkommen från stallet, var ute i ca 1.5 h med battis och det var riktigt mysigt. busade lite och det var så härligt att äntligen kunna galoppera. vi båda uppskattade det så himla mycket. han skötte sig riktigt bra fast han var ett krutpacket!


nu sitter jag här, nollställd somvanligt, helt totalt nollställd. jag orkar egentligen inte blogga och jag orkar inte med någonting, något tynger mig, vad är det tro? jadu, ingen anning. nu är gråten i halsen och jag hatar denna dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards