josefineemma

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Josefine - 22 februari 2011 19:22

jag saknar att spela wow, allvarligt talat.

Av Josefine - 22 februari 2011 19:00

Mina vänner


oj, jag har nog världens bästa vänner. det är det ända jag behöver säga, de stöttar en i alla lägen och finns för en hela tiden. mina vänner är bäst, fast jag inte haft så mycket kontakt med mina töser så vet jag att behöver jag prata med någon finns de bara ett samtal bort, det känns så jälva bra rent ut sagt. klart att vissa pratar jag med dagligen och umgås med ganska ofta. jag behöver nog inte nämna några namn, för ni vet vilka ni är tjejer! love u

Av Josefine - 22 februari 2011 18:18

varför ska jag bli straffad för dina misstag?

du straffar mig för allas misstag

dags för dig att inse hur fel det är.

jag är iallafall riktigt trött på det


idag har jag inte gjort så mycket idag, tog en liten snabb tur på batman, ut och galoppa lite på fältet. han tyckte det var riktigt skoj. hehe. sen blev det hem titta lite tv och jag har legat i soffan hela dagen, riktigt skönt.

idag har planerna ändrats, igen, tack vare personer som är lite cp i hela huet. så blir att jag drar ut i byn, men nu ska jag till stallet och ta in pollarna!

Ovido - Quiz & Flashcards