josefineemma

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Josefine - 12 februari 2011 17:00

Ett ögonblick


ett ögonblick? vad menas med det tänker jag nu, hehe. men jag kommer skriva om ett ögonblick som jag minns riktigt mycket och gör var år, det är den kvällen på året som man för första gången kan vara ute en hel kväll i bara short, linne och en tjocketröja. det ögonblicket var år är något man kan leva på länge. jag älskar att ha lite kläder på mig, alltså short eller klänning och en kofta/tjocketröja till det. och det är så mysigt på sommarkvällarna när det blir lite kallt att ta på sig en tjocketröja och känna en känsla som är så mysig. det just det en gång om året är ett ögonblick jag inte glömmer lätt. jag tjatar om det till mina vänner hela tiden, men jag tycker det är så himla mysigt!


jag har säkert missförstått denna med ett ögonblick, men nu får nöja er med mitt sommarögonblick. det är liksom underbart!


 

Av Josefine - 12 februari 2011 14:50

laserdome, i hbg 2008. från vänster. nikki, kajsa, my, jjag, anna, ronja, tina & matilda.


påskshow i viarp 2009 tror jag det var. jag var en snubbe i letsdance!


 


sista dagen med min älskade lille peroz, en mysig eftermiddag med emelie & peroz!


jag hoppar med min älsklingsperoz, jag vet att jag flyger av efter detta hindret, så jälva klockrent! haha. dessutom dagen innan hade vi köpt systemkamera & mitt minne kom denna dagen denna bilden är fotad och det är johannas om gör ett bra jobb!


beautiful, två dagar innan batman skulle åka, en styck älsklingsronja följde med och fotade. fick grymt fina bilder!


jag älskar denna bilden, emelie som fotat, sista gången jag red min älskling!


konfermations läget 2008! minne för livet, men vissa delar vill man bara glömma!


 

kan ju säga att de var världens bästa häst som gick med på att så flera timmar och låta mig äta körsbär bak & fram! så jälva cool häst


karlstad med jennifer, så super trevligt och vad trevliga människor man träffade!


             


jag minns när vi var 1:an, 2:an och 3:an. hehe saknar det ganska mycket faktist" puss på er 2:an och 3:an



jag vet att ni tycker jag är snygg med min häst!


i love you horse!


hugo och jag badar i poolen en sommar!


paola och jag på tävling i ödåkra!       

så jävla bra!


sovning i vindskyddet i saxtorp med många trevliga människor!


fotograf på en tävling, vetifan vem som tagit bilden!


jag snurra runt den i skolan, fan vad bäst jag är!


dag i skolan, jag och emelie!


jasmine!


någonting är tummen upp, det gillas väll?


broloppet! har till coh med 12 i mitt starnummer, fan vad sådrä fucking bäst!       


j som i jag älskar dig, får avsluta denna bildbombningen!         

Av Josefine - 12 februari 2011 14:23

igår blev det laserdome med några fjantar, det var faktist riktigt skoj om man säger så, men först blev det tacos här hemma med johanna, josse & my. väldigt trevligt, de körde oss till tåget, träffa kevin på stationen i stan, sen mötte vi upp alla andra fjantar i hbg vid nio. vi hade lyx och fick spela efter stängningstid, vilket var super skoj. hehe


jag var såklart batman igår igen när jag spelade gick bra i första, spelade med några trevliga småfjantar som accepterade att jag var riktigt ful i munnen, svor och hade mig när jag dog, hehe. andra gången spelade vi med några stela jävlar som var ute för att vinne, men såklart var de så kassa att de förlorade, vi vann över de små slynorna. hehe. dom accepterade inte mitt fula ordval och även blev de sura på oss osv. så tråkiga kunde inte alls ha kul, jag hatar sånna människor, och det kändes så skönt när vi klassa ut som små grisarna! sista gången spelade vi själva och då var det skoj, hehe, fast jag minns inte vilka som vann då, abra att jag hade kul och jag var ännu fulare i munnen när de liksom bara var jag, my, kevin, sofie, nikki, dennis & stoffe. liksom de vet att slyna inte är ett fult ord förutom till uno person. sen begav vi oss hemåt, somnade typ jävligt fort var så satans trött! haha.


 


idag gick jag upp 07.18 enligt min mobil som går tre minuter för fort! min buss gick 07.24 och jag kände att jag hade gott om tid, så tog på mig mina kläder i lugnan ro och bara chilla. hann med bussen, den kom precis när jag kom till busshållsplatsen, perfekt alltså, dessutom kändes det ganska bra då det är en liten bit på fyra minute ungefär till bussen och jag lämnade inte huset förrän 24 enlitg min mobil, jag är liksom kung! begav mig hem, fick skjuts till stallet, matade hästarna och släppte ut battis, mockade och sånt skit. sen begav jag mig hem sov till elva, käka frulle sen vid halv tolv kom helene och hämtade mig, åkte till stallet igen, jag red ltie hon fick testa rida och hon var grym, precis som jag trott! hon får gärna hjälpa mig med batman, tror det kommer bli super bra! i like her and batman likes her! gooodiiee! sen blev det ett tunnare täcke på batman, det är ju super underbart väder ute. ska snart käka lite, sen ska jag ut till stallet och fixa hagen och så, sen beroende på vad klockan är får hästarna mat ananrs går jag hem och så kör pappa mig till stallet sen. ikväll blir det kevin och i morgon upp tidigt och ge hästarna frukost, inget jag ser fram emot precis!

Ovido - Quiz & Flashcards