josefineemma

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Josefine - 15 februari 2011 20:00

jag bara orkar inte er alls mer, och allt är ditt jälva fel. jag orkar inte med någonting, ingenting funkar här hemma, ingenting funkar med min mobil, ingenting funkar i mitt liv, jag vill bara försvinna så jävla mycket.

nej nu gick ni för långt, riktigt för långt. ni slipper se mig mer, ha det så jälva bra nu, för jag försvinner en gång för alla, jag orkar inte er mer och allt är faktist ditt jälva fel. fucking idiot.

Av Josefine - 15 februari 2011 18:30

Min förebild


min förebild? jag har ingen förebild om jag ska vara ärlig. iallafall ingen som jag vet, hade typ hilary duff när jag var mindre. tror jag, hehe. men jag har nog ingen nu, vi säger så att jag själva är min förebild, jag lever som jag vill, jag ser ut som jag vill, jag är med de jag vill vara med och jag är liksom mig själva. vill inte se ut som någon, vara som någon eller bli som någon. hehe. jag är liksom josefine. det är en bra förklaring, hehe.


 

Av Josefine - 15 februari 2011 16:54

nu sitter jag här, och gråter .. jag vill bara få tiden att gå, utan mina tankar, för jag är bara en i mängden, ett tidsfördriv om man säger så. jag vet om att jag är kass, att jag aldrig duger för någon, eller till någon. jag är liksom misslyckad, men välkommen till min värld, jag har alltid varit misslyckad och inte fått höra något bra om mig, för jag är så kass, jag är ett skämt. det känns verkligen inte bra och vara ett skämt. men välkommen till min värld igen, jag är ett skämt.

jag förstår inte varför jag änns försöker leva mitt liv, jag är bara så misslyckad. & ni kan inte säga nått, har hört dag in och dag ut i flera månader hur misslyckad jag är. så inte lönt att ni heller bryr er.

Av Josefine - 15 februari 2011 15:01

var en snabbis i stallet innan idag, mockade och tittade på hästarna när de käkade lite. gick dit och hem och jag höll på att flyga av vägen ibland! nu sitter jag och tittar på oc igen och är lite depp faktist. men sånt är livet. angelica fixar hästarna ikväll så jag är hästfri resten av dagen. jag ska nog vara vara hemma och ta det lungt, det är lättare att glömma om man gör något, men sen är jag ju "sjuk" så jag kan inte hitta på något, riktigt jobbigt, men vafan, jag ser fram emot att göra någonting någongång.

 

Av Josefine - 15 februari 2011 11:53

sitter nu och funderar på om jag vågar äta nått, dessutom har jag kanske fått mig ett par nya skor för en billig peng, om de passar, jag får la se!

jag måste även ta mig till stallet och ta ut hästarna, kasnke försöka gå lite med batman för solen skiner ju nu. jag får ju se, har inte varit ute idag och det är typ kallt vet jag. hehe

Av Josefine - 15 februari 2011 10:28

godmorgon på er. idag är jag inte alls på humör, verkligen inte. har bara lust att gråta riktigt mycket. hade värdens hemskaste dröm som jag inte kan få ur huvudet, blir så äcklad av det. usch ..


igår var jag ute ett tag på kvällen med my och issa, sen gick jag hem och sov, det är så hemskt att vara vaken ...

idag blev det ingen praktik, jag mår inte bra, känns som att jag ska spy, dessutom vaknade jag tio minuter för sent. jag känner verkligen inte alls för att göra någor, jag mår typ piss, idag iallafall. behöver inte gå till praktiken denna vecka heller för de tror jag har influensa. det är ju ganska skönt, men jag får se, är inte alls på humör för något. jag hatar kärlek det är så överskattat & mina falska leende och skratt kan inte hjälpa mig nu. den känns så piss, verkligen hemskt. bara skjut mig.

 

Ovido - Quiz & Flashcards