josefineemma

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Josefine - 16 februari 2011 21:33

i morgon blir det nog inte mycket bloggande om jag inte har tillgång till datorn. hehe. dagen börjar med lite desperate housewife och efter det batman, ska försöka rida ut en runda och bara trava lite, men då gäller de ju att grusvägarna är lite mjuka, så min reservplan är longering på ängen. & sen blir det OC sen blir det massa fix, vid sex ska johanna och jag ner till malmö, något med MUF! första gången och jag hoppas på att det inte blir för tråkigt, hehe.


sitter nu och tittar på efterlyst, helt tråkigt, vill bara att mamma och johanna ska lägga sig så jag kan sova, har tagit en sömnpilla så är lite trött om man säger så, hehe.

tyvärr blev bloggningen lite tråkig idag, men mitt humör är inte på topp om man säger så, men jag hoppas att de snart blir lite bättre!


 

Av Josefine - 16 februari 2011 18:43

hej på er! idag har jag varit riktigt dålig på att blogga, vaknade för tidigt idag av att telefonen ringde. tog det chill och sov vidare ett tag, efter desperate housewifes begav jag mig till stallet. red en liten tur med batman, först lite skritt i byn och sen lite trav på ängen, den var ganska hård så höll mig i skritt och trav fast batman gärna hade galopperat. hehe. vi avlustade med att klättra lite vid ån och han skötte sig bra, förutom när han stegrade lite i backen, sån buse!


sen blev det fix i stallet och sedan hem. tittade på lite tv, sen somnade jag, vaknade och skulle käka. sen nu sitter jag här. har liksom inte orkat starta datorn om man säger så. hehe, idag händer det nog inte så mycket, ska nog bara vara hemma och ta det lungt. sen får jag se i morgon om det blir praktiken eller om jag stannar hemma då med.


hela usa resan är bokad nu, känns super skönt! så i december befinner jag mig i usa. dock fick vi inte bo på ett hotel i lasvegas som vi ville, för att jag och johanna är för små. hehe. första gången jag verkligen kände mig liten på länge. jaja, nu ska jag inte babbla på om massa onödigt!

Av Josefine - 16 februari 2011 18:37

ett pinsamt ögonblick


det känns som om jag har många pinsamma ögonblick faktist, hehe. och jag vet inte vilket jag ska välja. alltså jag kommer inte på något pinsamt ögonblick nu, det är totalt stopp. så skriver denna när jag kommer på något rikitgt pinsamt!

Ovido - Quiz & Flashcards