josefineemma

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

jag är nog sjuk, maginfluensa eller någonting!

Av Josefine - 13 februari 2011 16:34

hej på er! i gårkväll efter att alla låtar spelats upp på melodifestivalen spydde jag igår, av ingen anledning, jag trodde det var potatischipsen som gjorde mig illamående, men icke, jag spydde upp laxen och potatischipsen och mådde lite sådär bra efter det, men efter ytterliggare en halvtimme ungefär började jag må illa som bara den igen, ville typ bara dö, min mage gjorde så himla ont. så låg vaken ganska mycket, lyckades sova lite men då va de någon filur som skulle väcka mig hela tiden. hehe. men men, vaknade i morse för sent för att ta bussen så sov vidare, pappa hämtade mig vid nio någongång och då åkte vi till stallet och gav hästarna mat & så.


sen åkte jag hem och sov, jag mådde fortfarande illa och ville typ bara dö, sov till ett någon gång och sen vid tre åkte jag till stallet tror jag, mockade och tänkte rida, men jag blev så illamånede att jag inte vågade bege mig ut på en skrittrunda i någon timme, så jag ringde pappa så hämtade han mig igen. nu ligger jag nerbäddad i soffan och mår inte precis prima. det luktar mat och det är inte helt bra. jag vill typ bara skjuta mig själva som jag mår nu, hade varit så mycket skönare!!


ikväll blir det nog bara ligga och vila upp sig tills i morgon, ska försöka somna mellan sju & nio någon gång, så ska ta sömntablett och hoppas på det bästa. i morgon hoppas jag på att jag klarar aav skolan då jag inte varit i skolan en ända måndag denna terminen. men jag får se. känns tråkigt att må skit liksom och sitta i skolan och må illa är ingen höjdare precis!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 5 april 2011 23:08

jag tror jag kör tillbaka på bloggplatsen.se, känns bara meningslöst att köra på blogg.se när vissa personer ändå inte kan låta mig ha min blogg i fred & facebook tar de ju hela tiden oxå ifrån mig. & jag har saknat min älskade blogg, den andra var i...

Av Josefine - 24 februari 2011 22:09

nu kommer jag finnas på Josefineemma.blogg.se se till att följa mig där istället! ...

Av Josefine - 24 februari 2011 19:15

Det här får mig att må bättre batman givetvis, hehe och äkta vänner, som inte går bakom ryggen på en och snackar skit. även en bra start på dagen kan få mig att må riktigt bra hela dagen fast dagen suger, hehe. men de som får mig att må bättre e...

Av Josefine - 24 februari 2011 17:26


idag har jag inte gjort mycket, så blir ett snabbt inlägg, i morse missade jag bussen, bussen körde förbi mig en timme senare med "ej i trafik" vilket betyder att den inte ska gå till asmundtorp, men gjorde ändå, så är fett sur. fick sitta ut i en ti...

Av Josefine - 23 februari 2011 19:00

Det här upprör mig   väldigt många saker faktist, allt från pengar till vanvård av djur, till människor som är idioter. allt som inte är bra gör mig upprörd. men mest är det nog människor som inte vågar stå för vad de gjort, de verkligen låtsats...

Ovido - Quiz & Flashcards