josefineemma

Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

mitt liv suger riktigt hårt.

Av Josefine - 15 februari 2011 16:54

nu sitter jag här, och gråter .. jag vill bara få tiden att gå, utan mina tankar, för jag är bara en i mängden, ett tidsfördriv om man säger så. jag vet om att jag är kass, att jag aldrig duger för någon, eller till någon. jag är liksom misslyckad, men välkommen till min värld, jag har alltid varit misslyckad och inte fått höra något bra om mig, för jag är så kass, jag är ett skämt. det känns verkligen inte bra och vara ett skämt. men välkommen till min värld igen, jag är ett skämt.

jag förstår inte varför jag änns försöker leva mitt liv, jag är bara så misslyckad. & ni kan inte säga nått, har hört dag in och dag ut i flera månader hur misslyckad jag är. så inte lönt att ni heller bryr er.

 
 
linnea sjöström

linnea sjöström

15 februari 2011 17:49

Har just nu en tävling i min blogg där man kan vinna ett tandsmycke i 22k vittguld! Något för dig kanske? Värt att kolla! :)

http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-tandsmycke.html#comment

Har just nu 3 andra tävlingar igång också!
Hoppas du får en trevlig Tisdag! :)

http://www.linneaasjostrom.blogg.se

 
Ingen bild

df

11 mars 2011 15:15

Japp, jag tror det är så.

 
Ingen bild

Kille

16 mars 2011 02:11

Jag förstår exakt hur du känner hela tiden är det bara skit, livet är orättvist visst men nångång kan det väl fan gå bra tycker man men ne bara mer skit. Men ändå oftast är det vi själva som gör att vi hamnar i den sitsen vi är i väljer att accepterat t.ex skitvännerna man har för man för man tror de blir bättre lr att det är en själv det är fel på lr som allt annat skit med kärlek men det löser sig åxå den rätta kommer men ibland tycker man ju att det fan är löjligt kan inget nånsin bara flyta på! :/ ... Men det är åxå sånt här som gör oss till just den vi är. "hell smile to us all, and all a

 
Ingen bild

Kille89

16 mars 2011 02:18

Skrev värsta texten men den försvann :/ provar igen lör en enklare nu så se om jag är värd din uppmärksamhet :p , jag förstår exakt vad du menar mitt liv är inte heller nån dans på rosor men livet är Ingen dans på rosor men ibland tycker man ba vafan kan inte nåt bara flyta på! Men det är just det här Som gör oss till den vi är och även fast man vill ge upp så är det inte värt det att låta all skit övervinna än. Hell smile to us all and all a man can do is smile back vilket ja menar är att vi är bättre, för vi vet hur det känns att va i skiten men vi klarar oss upp ändå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 5 april 2011 23:08

jag tror jag kör tillbaka på bloggplatsen.se, känns bara meningslöst att köra på blogg.se när vissa personer ändå inte kan låta mig ha min blogg i fred & facebook tar de ju hela tiden oxå ifrån mig. & jag har saknat min älskade blogg, den andra var i...

Av Josefine - 24 februari 2011 22:09

nu kommer jag finnas på Josefineemma.blogg.se se till att följa mig där istället! ...

Av Josefine - 24 februari 2011 19:15

Det här får mig att må bättre batman givetvis, hehe och äkta vänner, som inte går bakom ryggen på en och snackar skit. även en bra start på dagen kan få mig att må riktigt bra hela dagen fast dagen suger, hehe. men de som får mig att må bättre e...

Av Josefine - 24 februari 2011 17:26


idag har jag inte gjort mycket, så blir ett snabbt inlägg, i morse missade jag bussen, bussen körde förbi mig en timme senare med "ej i trafik" vilket betyder att den inte ska gå till asmundtorp, men gjorde ändå, så är fett sur. fick sitta ut i en ti...

Av Josefine - 23 februari 2011 19:00

Det här upprör mig   väldigt många saker faktist, allt från pengar till vanvård av djur, till människor som är idioter. allt som inte är bra gör mig upprörd. men mest är det nog människor som inte vågar stå för vad de gjort, de verkligen låtsats...

Ovido - Quiz & Flashcards