josefineemma

Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

morgondagen planerad!

Av Josefine - 16 februari 2011 21:33

i morgon blir det nog inte mycket bloggande om jag inte har tillgång till datorn. hehe. dagen börjar med lite desperate housewife och efter det batman, ska försöka rida ut en runda och bara trava lite, men då gäller de ju att grusvägarna är lite mjuka, så min reservplan är longering på ängen. & sen blir det OC sen blir det massa fix, vid sex ska johanna och jag ner till malmö, något med MUF! första gången och jag hoppas på att det inte blir för tråkigt, hehe.


sitter nu och tittar på efterlyst, helt tråkigt, vill bara att mamma och johanna ska lägga sig så jag kan sova, har tagit en sömnpilla så är lite trött om man säger så, hehe.

tyvärr blev bloggningen lite tråkig idag, men mitt humör är inte på topp om man säger så, men jag hoppas att de snart blir lite bättre!


 

 
 
Ingen bild

k.

16 februari 2011 22:04

snygg bild, undra vem som har redigerat den :)?

Josefine

16 februari 2011 22:07

ja vem kan de vara? :o svårt att gissa

 
Ingen bild

k.

16 februari 2011 22:16

måste va jag som gjort dig snygg pippi

Josefine

16 februari 2011 22:28

ja kanske de, det är ju bara du som tycker jag är snygg ändå!

 
zofie

zofie

17 februari 2011 07:43

Hoppas du får en bra dag ! :)

http://www.vildochgalenn.blogg.se

 
Ingen bild

Hehe

17 februari 2011 15:40

Nej, jag tkr också du är snygg! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 5 april 2011 23:08

jag tror jag kör tillbaka på bloggplatsen.se, känns bara meningslöst att köra på blogg.se när vissa personer ändå inte kan låta mig ha min blogg i fred & facebook tar de ju hela tiden oxå ifrån mig. & jag har saknat min älskade blogg, den andra var i...

Av Josefine - 24 februari 2011 22:09

nu kommer jag finnas på Josefineemma.blogg.se se till att följa mig där istället! ...

Av Josefine - 24 februari 2011 19:15

Det här får mig att må bättre batman givetvis, hehe och äkta vänner, som inte går bakom ryggen på en och snackar skit. även en bra start på dagen kan få mig att må riktigt bra hela dagen fast dagen suger, hehe. men de som får mig att må bättre e...

Av Josefine - 24 februari 2011 17:26


idag har jag inte gjort mycket, så blir ett snabbt inlägg, i morse missade jag bussen, bussen körde förbi mig en timme senare med "ej i trafik" vilket betyder att den inte ska gå till asmundtorp, men gjorde ändå, så är fett sur. fick sitta ut i en ti...

Av Josefine - 23 februari 2011 19:00

Det här upprör mig   väldigt många saker faktist, allt från pengar till vanvård av djur, till människor som är idioter. allt som inte är bra gör mig upprörd. men mest är det nog människor som inte vågar stå för vad de gjort, de verkligen låtsats...

Ovido - Quiz & Flashcards