josefineemma

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

batman, min gud, min prins, mitt allt <3

Av Josefine - 19 februari 2011 17:06

idag begav jag mig till stallet och var lite taggad på en ridtur, bestämde mig ganska fort för att jag skulle rida till munkebäck, sedan vidare bakvägen till stationen i häljarp sen genom tofta och råga hörstad på vägen hem. det tog ca 2 timmar att rida och batman gick som en prins!!


tog det ganska lungt i början och lät han luffsa på i sin egna skritt och så, men sen när vi kom bort till tofta och kunde galoppera lite på en gräsväg så blev han mycket typ lydigare, nej men han lyssnade så grymt bra och gick riktigt fint, man blev liksom kär på nytt! även borta vid ängen i råga hörstad fick han galoppa lite fortare och han tyckte det var så grymt mysigt (jag med för den delen, hehe) men efter det gick han verkligen som en gud, han lyfte verkligen upp ryggen och krökte på nacken som aldrig förr, och jag gjorde kanappt något, lirkade bara lite med mina fingrar på tyglen och den andra var stadig så gick han riktigt fint. åhh så fin han är! så jag bestämde mig för att rida hem så mamma kunde fotta min ädla häst! hehe, vilket han inte uppskattade så värst. nej men han tyckte det var tråkigt at vänta på mamma och sen liksom stå stilal igen och anstränga sig, såå jobbigt! haha, nej men fick några fina bilder med mammas kompaktkamera, så de får ni se här.


        


nu är jag hemma igen, och förmodligen ska jag till stallet igen om några minuter och ta in hästarna om inte mia hört av sig, segt men sånt är livet! kvällen spenderar jag med melodfestivalen, yep yep. i morgon blir det mer ridning på min underbaring!


 
 
sofie andersson!

sofie andersson!

19 februari 2011 18:29

lust att vara med i min dagens blogg?
bara gå in och läs hur du ska göra här : http://pinochhio.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-varfor-inte.html !

http://www.pinochhio.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 5 april 2011 23:08

jag tror jag kör tillbaka på bloggplatsen.se, känns bara meningslöst att köra på blogg.se när vissa personer ändå inte kan låta mig ha min blogg i fred & facebook tar de ju hela tiden oxå ifrån mig. & jag har saknat min älskade blogg, den andra var i...

Av Josefine - 24 februari 2011 22:09

nu kommer jag finnas på Josefineemma.blogg.se se till att följa mig där istället! ...

Av Josefine - 24 februari 2011 19:15

Det här får mig att må bättre batman givetvis, hehe och äkta vänner, som inte går bakom ryggen på en och snackar skit. även en bra start på dagen kan få mig att må riktigt bra hela dagen fast dagen suger, hehe. men de som får mig att må bättre e...

Av Josefine - 24 februari 2011 17:26


idag har jag inte gjort mycket, så blir ett snabbt inlägg, i morse missade jag bussen, bussen körde förbi mig en timme senare med "ej i trafik" vilket betyder att den inte ska gå till asmundtorp, men gjorde ändå, så är fett sur. fick sitta ut i en ti...

Av Josefine - 23 februari 2011 19:00

Det här upprör mig   väldigt många saker faktist, allt från pengar till vanvård av djur, till människor som är idioter. allt som inte är bra gör mig upprörd. men mest är det nog människor som inte vågar stå för vad de gjort, de verkligen låtsats...

Ovido - Quiz & Flashcards