josefineemma

Alla inlägg under december 2010

Av Josefine - 1 december 2010 17:32

som pratar norska på tv:n och ja hatar det så fruktansvärt mycket förtillfället.


batman är iallafall riden, en tur i byn och han skötte sig, stötte på massa folk vid ica och sen blev der lite smått dressyr på ängen, men då jag inte har tankarna på rätt ställe så blev det katastrof och jag är helt ofokuserad på allt.


jag ska nog snart pallra mig ut och få huvudet på andra tankar, för ni sitter jag här och göra dumma saker, som jag lovat mig själva att ja inte skulle göra igen. elakt.


sitter här och fryser nu, exktermt jävla mycket fast jag har super mycket kläder på mig, inte alls sugen på att gå ut faktist...

Av Josefine - 1 december 2010 15:04

nu sitter jag här, första december och mår skit somvanligt. kan börja lite om gårdagen då jag inte orkade blogga igår. blev ingen skola, batman red jag lite, hade även någon kosntig tjej som provred, hon kunde inte rida, kass var hon. hon tyckte batman var pigg ( då jag konstaterade att han inte var pigg när jag red fram honom.) dessutom fick inte tjejen honom i trav eller galopp dirket och han skulle vara pigg!? hade han varit pigg hade hon haft problem med att hålla honom, konstig tjej. jag vill ha anna, det vill batman oxå. hon var bäst!

sen gjorde jag inte så mycket mer igår, jo mamma och pappa vill sjukskriva mig då de nu insett att jag inte alls mår bra, de vill även skicka iväg mig någonstans så jag får vara för mig själva och bara ta det lungt. jag och batman åker på semester, det hade varit super mysigt. jag får se, sjukskriven i ett halvår med studiebidrag? det hade varit najs. dock hade jag fått gå om ettan med 95:orn...


idag vill jag egentligen inte skriva om, eller jo, skriva värsta uppsatsen egentligen, men somvanligt kan jag inet säga något. ni som känner mig kommer förstå att jag mår piss, men vafan, det har jag gjort nu i flera år, så några månader eller år till med att må dåligt är inte så värst farligt.

kan ju säga att jag har ont på vissa ställen som jag inte ska ha ont på egentligen, det finns folk jag inte vill se mer, finns ord jag vill säga men inte kan få fram, det finns så mycket jag vill säga både till den ena och de andra, jag vill komma bort nu, försvinna och ta bort tåraran. denna dagen raderas från min kalender hädanefter. många andra oxå faktist .. 


om jag får min kropp att lyssna då den bara vill spy ska jag försöka ta mig bort till stallet och rida en tur, om jag lyckas, vilket jag inte kommer då tårarna rinner och allt gör så ont. men jag måste, göra det nu..


ikväll ska jag till centan med mamma och johanna om jag orkar, annars blir det bara att de får handla broddar till mig. jag ska även ut i byn och göra något jag inte gjort på veckor. jag ska även festa i helgen, dricka upp all jälva dricka jag har, & ha en galen kväll med blandade känslor, tårar, skratt och falska leende. jag bryr mig inte längre vad jag gör. bara jag har kul och glömmer, skuldkänslor har jag inte. "det här är ett äventyr och vi ångrar ingenting och allting som vi gör det gör vi tills vi dör" den finns i mitt huvud nu och jag taggar en fredag med minnesluckor. & ja, det är ditt fel.

Ovido - Quiz & Flashcards