josefineemma

Alla inlägg under juli 2010

Av Josefine - 22 juli 2010 09:33

igår gick jag över en halv mil, tåg var försenade & mina ögon ville jag skjuta. iallfall så kom jag hem runt elva? eller va det tolv? jag minns inte, haha. mamma & pappa hämtade mig i landskorna iallfall. kan ju säga att ja aldrig går så långt igen & jag tänker inte åka tåg om där finns äckliga äckel som sitter & glor på en på tåget, hatobjekt. javisst! somnade ganska fort igår.


i morse vaknade jag vid fem, kunde inte sova och gick upp & fotade solen, inga bra bilder men det är väll okej? så har kollat tecknat hela morgonen & nu väntar ja på att nördarna ska bli klara så jag kan få komma iväg till hööks, har massor av saker som ska införskaffas & batman kommer bli så snygg, mums! hoppas nu bara de har allt oxå, annars blir jag sur. haha.


till råga på allt har jag ont i mitt finger så det är jobbigt att skriva, ingen komentar på hur jag fått ont i mitt stackars finger, för det ligger inte i ert intresse. javisst! iallfall nu fixar jag håret & ikväll blir det batman. underbart!

Av Josefine - 21 juli 2010 19:06

känns som om min blogg är en hästblogg fast det inte är en hästblogg. haha.

iallfall så har jag kollat lite på hööks hemsida & hittade ett fint träns, så i morgon ska ja försöka få med mamma ut på en liten tur i hästaffärer så ja kan få köpa några nya saker till min batman. vill ju ha så mycket men kan inte köpa massa för mina pengar gillar inte läget. men iochmed att det inte blir liseberg så har ja ju dom pengarna till något annat & dom får gå till batman, ja det får dom göra.

jag tyckte detta tränset var lite snyggt i brunt till batman.   

Av Josefine - 21 juli 2010 15:47

huset städat, mat på sprisen, hunden ute & jag är äckligt svettig.

blir ut med mischa i skogen efter lite mat & lite efterrätt på det.

ja även en kall dusch tar jag lite senare så ja känner mig lite snyggare.

sen får vi valla se om ja åker hem ikväll, natt eller i morgon någongång.

iallfall så letar ja stallplats för fullt till batman, vill ha honom närmare till hösten.

så finns där någon som vet någon bra stallplats i närheten av landskorna hör av er.

Av Josefine - 21 juli 2010 12:15

   igår blev det lite hoppträning och det gick bra, hinderna slutade på typ 120 cm? kasnke, lite högre, vem vet. iallfall så skötte både greven & batman sig jättebra, söta små ponnyhästar!


Av Josefine - 20 juli 2010 11:49

jag trivs här,i höör. jag gör det. fast ja sover dåligt. iallfall så firade vi lite igår att skrabban är med fölis. vet ni hur underbart det är!? helt fantastiskt!!


ska egentligen inte babbla en massa, tänkte bara skriva att ja lever & har ont i magen, haha. ska käka frukost nu sen beger jag mig & köttbulle in till höör, fixar lite saker & sen blir det lite hoppträning med marie & rebecca idag, underbart! jaja frukost nu.   

Av Josefine - 19 juli 2010 10:27

igår blev det team chasing för hela slanten, alla ryttarna var duktiga men självklart var batman bäst ;) haha. lite bilder kommer på det, jag är fortfarden i höör & passar hus men lite bloggning är inte helt fel. även idag har det blivit lite veterinär med zamona, hon är dräcktig. har en liten bebis i magen, så vid två åker vi & hämtar henne i flyinge & nästa sommar kommer vi ha en liten milton som springer runt i hagen i s munkar, helt okej eller hur? :) idag ska ja nog bara ta det chill är fett trött. så film & god mat står överst på schemat, batman får vila idag & i morgon blir det ridning igen!

  


Av Josefine - 16 juli 2010 21:58

bra låt som finns i mitt huvud ganska ofta :)

Av Josefine - 16 juli 2010 19:57

känner mig som hemma nu, fint hus, fin hund, helt okej! nu blir det snart lite gott & sen blir det en tur ut & ja sen nanna kudden tidigt för jag är nannig. hahah.

är på jobb nu om ni ville veta. så lite off med bloggningen kasnke, men är tillbaka helt ordenligt på onsdag/torsdag, tummen upp

Ovido - Quiz & Flashcards