josefineemma

Alla inlägg under juli 2010

Av Josefine - 10 juli 2010 19:34

nu måste ja bara få skriva att jag hatar allt. iallafall det mesta, jag är så trött på allt, verkligen. jag har lust att skjuta folk, massor av folk. jag har lust att skjuta mig själva. men mest av allt vill jag verklgien bara försvinna, så poff. vilket jag kommer göra, för jag orkar inte detta mera, jag gör inte det. jag mår riktigt jälva dåligt både de ena & de andra. ja har noll kontroll över mitt liv, jag är inte positiv & inte glad. jag är inte det. jag platsar inte någonstans, jag hör inte hemma här. nej alltså. jag pallar inte. bom bom pang, javisst, skjut mig.

du vet allt om mig, jag vet inget om dig.

jag vet ingenting jag vet bara att jag är fel & jag gör fel. lycka? vad fan är det, inget ja får känna på ofta iallafall, jag pallar inte, jag orkar inte. förlåt. ännu en gång skadar jag mig själva mer än någon annan. tillbaka på ruta ett & ännu en gång bryter jag ett löfte. förlåt mig ...

Av Josefine - 8 juli 2010 20:39

trevlig dag med trevligt folk. 

600 kr fattigare.

ett leende på läpparna.

trött.

mer behöver jag inte säga om dagen faktist. iallafall nu ska jag sluta nörda galdiatus. inte bra för magen det. haha.

lite mer seriös bloggning kommer i morgon!

Av Josefine - 8 juli 2010 07:11

jag är en köttbulle & jag kan flyga.

Av Josefine - 7 juli 2010 14:43

vilket busigt väder det är ute nu. sol, moln & vind. hrrm .. vilken kominiation. haha. iallafall så i morse trodde ja att jag missat bussen & låtit my åka in till stan själva men de hade jag inte så jag skyndade mig att packa & hitta kläder, yrvaken som jag var. haha. blev inte så mycket stek i dag för nårra dumma jobbiga idiot pip ungar inte kunde förstå att man inte bryr sig om dom eller är intresserad. idioter, dom var max tio år & jävligt efterblivna, fett iriterad är jag. hrrm .. ja sen blev det hem då och nu är jag hemma, random text.

nu ska jag käka lite mat & sen blir det kevin hela kvällen faktist.

  

Av Josefine - 6 juli 2010 23:05

det finns så mycket jag egentligen skulle vilja skriva här, både på gott & ont. men jag skippar den biten & gör ett försök med att berätta kortfattat om min dag.


började iallfall med en tur med rebecca & greven, red och kollade på nårra random kossor som vart långhåriga, riktigt söta. hihi. sen red vi runt & försökte hitta nå väg hem & det lyckades vi med, åh gud vad där är fint att rida, skog, åkrar, grusvägar & utsikten, mums går bara att älska! iallafall så var vi nog ute i två timmar? på ett ungefär då. väll tillbaka i stallet tog ja & red lite i hagen medans rebecca fixade zamona & så begav vi oss ut på en liten runda. samma runda som jag red igår. helt okej & de är så underbart att skrabban är bra igen. sen blev det bussen hem efter det.


hemma blev det mat, lite fix & även en snabbis till datorn. sen hem till kevin. kollade lite las vegas sen in till stan & träffa my. skulle egentligen åkt ner till borstahusen så ja kunde bada men blev istället att vi gick nere vid cita & fotade. så lite random bilder får ni i morgon. ja sen tåget till häljarp vid kvart i öhm elva & sen hem. nu sitter ja här och har fett ont i huet & känner mig inte alls nå vidare bra faktist. lite sleten & väldigt död. iallafall ska skriva lite på facebook & köpa vapen, sen blir det popcorn som mamma inte tycker ja ska få och sen nanna soffan, javisst. har en galen dag framför mig imorgon. hoppas jag överlever.

Av Josefine - 6 juli 2010 09:27

godmorgon, jag är fett trött nu & vill egentligen bara sova så denna dagen kommer bli hemsk på heltid för jag är trött. iallafall så ska jag bege mig ut till batman nu, rida lite & ha det trevligt. & ja sen kommer allt bli katastrof & jag kommer pang. jag vet det redan. iallfall jag visste att ja inte skulle få nårra tips & ideer på saker man kunde ha på bloggen så jälva kasst. men men, får väll skita i att ha nått sånt på bloggen då. iallafall är mitt humör inte alls på topp idag så jag åker ut till stallet nu somsakt. & försöker bli p bättre humör, vilket inte kommer fungera. därför man inte ska planera saker, för n vet aldrig vilket humör man är på! iallfall min åsikt om planering. i dont like it.

Av Josefine - 5 juli 2010 22:30

jag tänkte jag skulle börja med något nytt här på bloggen. men jag vet inte vad. så lite tips & ideer på små saker som man kan göra för att bloggen ska bli roligare att läsa. tyvärr är min fantasi på noll. så kom med ideer & förslag. (jag vet att ja inte kommer få nårra förslag så min ena hjärnhalva får börja jobba nu igen,hrrm)

 

men bara för jag diggar min blogg får ni en random bild, eller nej ni får två, eller varför inte tre ?


     

Ovido - Quiz & Flashcards