josefineemma

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Josefine - 3 november 2010 21:23

   


kevin som fotat bilderna!

Av Josefine - 3 november 2010 20:31

ursäka den dåliga uppdateringen, men ja har mått som ja mått och inte orkat riktigt.


jag har iallafall "bett om hjälp" med många saker nu den senaste tiden, min kropp, mitt huvud, jag orkar inte saker jag orkat innan och jag bara faller, utan att kunna stanna.

jag har iallfall fått tummarna loss och ringa rebecca idag, vilket var ganska skönt, så jag fick klartecken på vissa saker och även lite klippning av batman beställde jag, så det fixas nog i helgen eller nu de närmsta veckorna! underbart.


även har ja annonserat om att en liten battis vill ha en medryttare, då min tid inte räcker till, känner mig så dålig som inte kan ta hand om min lille prins längre, som förr. men de känns bra nu om ja lyckas hitta någon snäll söt tjej som är som jag i sättet att rida så battis kan gilla henne lika mycket som mig och rebecca (men inte mer, då blir jag avis!) har iallfall fått ett vettigt svar nu, verkar vara en trevlig tjej och battis är eftertraktad, svar efter bara nårra timmar, hihi! känns bra detta, fast inte riktigt bra, battis är ju min, hrrm .. men men, får väll dela med mig av honom så han får den uppmärksamheten han förtjänar!


jag var ute och red battis idag, tog en tur bort mot råga hörstad och laxrökeriet, lite kondsiträning blev det och han skötte sig super bra! kändes verkligen bra, han lyssnade på mina hjälper, ökade traven och minskade traven jättefint idag. och en lugn och fin galopp utan massa bråk fick jag oxå, i båda galopperna. gick i fin form idag oxå och han var allmänt duktig oh fin idag, är så stolt över honom, min lille prins! sen belv det lite pyssel med honom i stallet, de var battis dag idag faktist. fick lite extra hö och även morötter, så han ble vlite bortskämd. men det får han bli ibland.


nu sitter jag hos kevin och väntar på bilderna från tävlingen, de bör snart vara klara om man säger så, haha. men men, jag är stolt över mig själva, för jag har bett om hjälp!

Ovido - Quiz & Flashcards