josefineemma

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Josefine - 6 november 2010 19:39

jag fyller snart år, om ca fyra månader, på ett ungefär. hur ska man fira sin 18 års dag? det är en lördag dessutom, så man kan ju festa till det rejält. det är inte många av mina kompisar som är 18 år när jag är det, enbart josse, ronja & anna. (nu räknar jag bara med töserna då det är dom jag vill fira min 18 års dag med.) då har vi lixom michelle, sandra & my som inte är arton och det känns ganska bull. man kan ju inte dra ut, med vad sägs om lite lokal fest? hrrm ,, det hade varit ganska najs. men jag vet inte, dyrt att hyra lokal och sånna pengar har jag inte. men lite så småtjejmiddag/småpartaj hemma? kan det vara något? hrrm . svårt detta, men det lär väll lösa sig med tiden, iallafall helt random att ja fyller 18 nästa år, känns skumt. verkligen jätteskumt. men men, någongång måste man blir stor, vuxen om man säger så, men ja hade gärna stannat på tolv år, jag trivdes som tolvåring, med min peroz.

Av Josefine - 6 november 2010 18:53

Jag måste bara få säga att jag saknar er brudar, extremt jävla mycket.

jag saknar att få spendera i stort sett all min tid med er, ni fick mit att må toppen, skratta och le, även hitta på busigheter och ni har gjort mig till den människan jag är idag, jöns. liten, busig och sprallig. oturligt nog har jag tappat det lite nu när jag inte umgåts med er så mycket, men gud vad jag saknar er. önskar faktist lite att de inte blett som de blett och vi tappat varanda lite, men töser vet ni? ni kommrt alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, ni var speciella och det är ni fortfarande, jag älskar er och jag tycker vi ska träffas snart, för jag saknar er. ni är bäst!

Av Josefine - 6 november 2010 18:47

jag insåg för ett tag sedan att ja ska till skolan på måndag och alla problemen kommer tillbaka. jag vet inte i vilken klass jag ska gå, vad jag ska göra och ja, hur allt ska se ut. just nu vet jag faktist inte så mycket. jag har att välja mellan en vanlig handels klass, där jag känner en, fast jag känner egentligen två, fast hon känner inte igen mig för de var många år sedan som vi träffades. & sen den andra klassen är en lärlinghandels klass. där jag känner en, men klassen är bra, ja gillar den. jag vet inte alls vad jag ska göra och de känns inte som om ja kommer hitta någon lösning tills på måndag, det känns förjävligt rent ut sagt. vet inte vad ja ska göra, verkligen inte och de finns ingen lösning på problemet egentligen, ja vill lixom bara försvinna, puff och likom slippa skolan. (vad är det som mina päron inte förstår, med att ja inte vill gå i skolan för ja får en känsla av att ja hällre tar livet av mig än är i skolan) jag vet inte, men ni lär väll märka vad jag gör, ska klura lite på detta och hoppas på att jag finner en lösning fort.

Av Josefine - 6 november 2010 12:38

tjejen som skulle komma och provrida idag hade blivit sjuk så vi tar det en annan dag. istället blev det dressyr och bergsklättring på ängen för battis, dressyren var ingen höjdare, han var ju tvungen att anstränga sig. haha, men han är så söt. klättringen gillade han bättre, dock var det blött i gräset och de var lite halt så kunde inte klättra så mycket. sen blev det fix i stallet och sen lite fotografering, bilderna blev suddiga och dåliga men denna blev helt okej så ni får nöja er med en bild på battis! 

Ovido - Quiz & Flashcards