josefineemma

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Josefine - 5 november 2010 22:42

förövrigt har jag varit och shoppat idag och varit på stallmöte. det går väll bara att gilla att min garderob har blivit lite större och att man fått klart vissa saker om stallet med, lite kalas har jag oxå varit på. nu sitter jag och har lite småont i magen, men vem bryr sig? min tröja är iallafall skön, mums! i morgon ska en liten flicka komma och provrida battis, eller liten och liten, hon är ett år yngre än mig. hon verkar bra, jag gillar henne så hon får gärna gilla battis, (dock måste hon vara perfekt) annars kan hon åka hem igen, jag har måååånga krav på hur battis medryttare ska vara, och är personen i fråga inte det duger h*n inte för battis. hihi, battis är min prins och enbart det finaste duger åt honom. nu låter han bortskämd, men det är han faktist inte, bara allmänt söt och han förtjänar uppmerksamheten, och nu känner jag mig som en liten skit unge som inte har något annat än hästar i skallen, hihi.


nu ska jag iallafall övertala kevin till att fixa fram en film så jag kan koppla av lite i sängen, ska ju upp ridigt i morgon, gillas det? inte precis, men vafan, just do it!

Av Josefine - 5 november 2010 22:06

jag läser en blogg, en tjejblogg, en som jag har gått i skolan med, förmodligen en sån tjej man inte ska ha som "förebild" egentligen (om man nu kan kalla det förebild.) jag är så extremt avis på henne, för hon har i stort sett allt jag vill ha, & för det första ser hon bra ut och man blir så smått avis på henne när man läser hennes blogg eller såg henne i skolan, hon är aningen perfekt, enligt min mening då och de tror jag fler kan tycka. jag tycker bara hon är allmänt bra. några i den klassen hatade henne, men jag förstår inte varför, för hon verkade vara så bra som person, ja en anning bitchig var hon, men om man hade fått ha henne som en bästa vänn eller så tror jag hon hade varit super. jag önskar att ja var henne ibland, när jag läser hennes blogg, det verkar vara så bekymerstlöst och hon trivs med livet, ( lite negativt finns där allt på hennes blogg, men hon är ändå alltid så positiv) hon har det bra helt enkelt. helt tvärt om än vad jag har det, mitt liv är ganska mörkt, negativt och hemskt, jag har mina ljusa och positiva stunder, men hur ofta är det egentligen? 1/7? ja förmodligen, knappt det. får nog ihopa till en dag om man räknar ihopa alla timmar från var dag. jag har inte så mycket som gör mig glad och positiv faktist. har ju batman, som är min lille prins, inget i världen skulle kunna ersätta honom, inget. han har hittat den speciella platsen i mitt hjärta som bara en gjort tidigare och det är nästintill omöjligt faktist. han kan få fram den styrkan som ja behöver för att klara mig igenom svåra situatuiner. jag hade inte klarat mig många dagar utan batman. har jag inte fått pussa lite på honom, rida honom, titta på honom på flera dagar blir jag aggressiv och blir lätt arg. det är hemskt, men battis är en del av mitt liv och inget får ta batman ifrån mig, det är som att ta halva josefine & sen hoppas på att  jag är samma människa.  så lätt är det inte, för han är en del av mig, en bit som är helt oersättlig, inget/ingen kan ta hans plats, nu tillhör den batman och den ska förbli batmans för jag kan inte leva utan honom.


detta blev ett konstigt inlägg, men ni får stå ut med mina konstiga tankar, funderingar och allt vad ja nu skriver om. hon tjejen läser inte min blogg (tror jag) så ni behöver inte vara orolig att de är dig jag pratar om.

Av Josefine - 5 november 2010 20:40

   

Ovido - Quiz & Flashcards