josefineemma

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Josefine - 12 november 2010 13:53

hela förmiddagen har jag legat och halvsovit i soffan, väntat på sms eller att ***** ska logga in på msn, men såklart gjorde h*n inte det. så nu sitter jag här och är ganska depp då jag faktist känner mig ganska övergiven. battis cyklade jag till i morse vid åtta tiden, släppte ut hästarna och cyklade hem sen igen.

lyssnar nu på bandit rock och tittar på kim possible, vilket liv jag har, verkligen..


gårdagens glädje försvann tidigt i morse, jag vet vad jag har att vänta, jag vet vad ja kommer få hör i morgon, jag vet vad som kommer göra ont, hur illa ja kommer må, hur misslyckad ja kommer känna mig, hur misslyckad jag faktist är.


jag funderar starkt på att gå till stallet och rida, men jag orkar inte, har inte ork till att resa mig från sängen, orkar ingenting längre...

...

Av Josefine - 12 november 2010 08:55

jag ahr ont i min rygg och mår illa, jag känner inte för mat och de är det som gör att jag är mår illa. jag har inte käkat på en evighet, jo lite godis, men inget vettigt. mat tilltalar mig inte längre, vad fan är mitt problem? jag älskar ju mat, men jag kan inte äta. vet inte riktigt vad jag ska göra faktist, ingenting fungerar som det ska ingenting. ingen mat, ingen josefine.. jag önskar bara jag var någonannanstans, hos ***** exempelvis.

Ovido - Quiz & Flashcards