josefineemma

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Josefine - 26 november 2010 23:11

denna går nu i min egna lilla bio salong. & efter bio besöket ska jag bara falla in i djup sömn utan att drömma om filmen, om jag drömmer läskitg, blir det synd om dumbo kan jag lova er. det är den nya filmen från 2003 och den verkar bra oc hköttig förhoppningsvis. jessica bell eller vad hon heter är med i den och nu börjar filmen bli intressant så ska stänga av datorn nu! natti natti

 

Av Josefine - 26 november 2010 19:39

jag har hittat ett nytt nördigt online spel jag spelar när jag har tråkigt, någon hackade ju sig in på min gladiatus gubbe så nu började jag testa detta då jag är en hästnörd. har förtillfället fyra fullblod, längst till vänster phardante xx, ramonia xx, blackshaw xx och zamona! novaduke ska oxå infinna sig i mitt stall sedan när jag har lyckats få köpa en vuxen häst så han inte behöver vara ett föl igen. hihi.

för er som bryr er, är ramonia efter zamona som ni kasnke ser på namnet och phardante är efter ramonia. vem som är pappan vet jag inte, har det i en logg på spelet men orkar inte kolla upp det. haha

jag har även ett svart föl efter zamona, black beauty xx. men jag ville inte ha en svart häst till då jag redan har två så jag ska försöka sälja den!


lite onödig information, men vafan, jag har just nu inget bättre för mig. haha

Av Josefine - 26 november 2010 16:32

nu är jag hemma i värmen igen, kan ju säga er att det är svinigt kallt ute!

jag började med att gå till battis, tog med hugo för jag tyckte synd om honom om han skulle vara hemma själva. så vi tog på oss och gick till battis, jag mockade och fixade i stallet, sen fixade jag battis och sen gick vi hem hem, lämnade huge liten coh jag hoppade upp på battis och skrittade lite. väntade på att bussen skulle komma som emma kom med. när den kom gick vi tillbaka till stallet, fixade battis och han skötte sig super bra. vi gjorde en helklippning på honom och han blev så snygg, trefärgad. haha. han har en färg på halsen/bogen, en annan på ryggen/halv huet/benen och en annan gul/vit/brun färg på rumpan. haha. han var så dammig på rumpan att han får ta ett litet snabb bad i morgon, kan inte rida runt på en sån skitig häst och jag hinner inte borsta bort det. haha. sen fixade jag det sista i stallet och vi gick hemåt. nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen och fixa mig lite sen blir det kevin.


jag har ett stort problem, jag vet inte vad jag ska ha för schabrak i morgon!

grått & silvrigt?

blått/rött/vitt?

brunt?

 jag vet inte, hjälp mig!

Av Josefine - 26 november 2010 10:00

cafe europa - man bör smaka! muuuuuuuuuuums! 

Av Josefine - 26 november 2010 08:33

nu sitter jag på skolan, har personlig försäljning men vi går enbart igenom lite inför öppet hus vi ska ha snart som jag inte ska gå på, sånt är inte alls min stil.

jag har helt konstiga kläder på mig idag, för att vara jag. men jag gillart. tror jag ska köra på denna stilen lite oftare, fin men inte för fin och varm. väldgt najs!


idag blir det lite skola, sen klippa battis och sen får jag se vad det blir idag. har noll koll faktist men vafan, skiter du i mig gör jag något annat.

Av Josefine - 26 november 2010 06:50

jättetrött, försov mig, jättekissig, inte alls på humör. kommer säkert ryka ihopa med gunilla idag. orkar inte skolan, orkar ingenting, ge mig bara lite så nanna kudden nu, för jag vill sova!

Ovido - Quiz & Flashcards