josefineemma

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Josefine - 11 november 2010 23:07


Av Josefine - 11 november 2010 22:37

sitter här nu och kollar tv, jag du och dupree om ni inte förstod det. har sett den innan men har total glömt den så ska kolla på den igen, me like!


idag kom en tjej till och provred battis och jag gillade verkligen denna tjejen, (bara genom att ha mejlat lite så var detta helt klart min favorit!). jag red battis lite först och vidade honom, han kändes lite seg men tittig, var sååå många spöken överallt, haha. fegis!

sen fick tjejen prova rida lite och ja det såg super bra ut, battis gick i form osv. han gillade helt klart tjejen, precis som jag gjorde! så hon ska komma och provrida några gånger till, sen får vi se vad som blir av det, förmodligen blir hon ju medryttare på battis, vilket jag och battis vill och de kom vi fram till efter att ha diskuterat lite. hihi. nästa gång hon kommer blir på söndag, ska hoppa lite då så hon får testa på det oxå och det ser jag fram emot, funderar starkt på att ta med kameran!


iallafall så har jag varit hos kevin idag, mega mysigt. verkligen. & sen blev det till stallet och natta battis, är så kasst väder så de får stå inne i natt! helt klart!


nu ska jag kollar vidare på filmen faktist. sen får jag se hur det går med skolan osv i morgon, om jag pallrar mig dit eller om jag tar en dag hemma och pysslar om battis lite extra för det förtjänar han.

Ovido - Quiz & Flashcards