josefineemma

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Josefine - 19 november 2010 20:02

sony ericsson C905; skärmen paj, delad i flera bitar, kastad i golvet, trampad av av häst, kastad i marken, delad med våld.

sony ericsson k610i; skärmen paj, luckan baktill sönder, kastad i marken, sönder köttad med hjälp av händer, nästan delad i två.

sony ericsson xperia 10 mini pro: kastad i golvet, dog och ville inte starta.

sony ericsson s500i: fungerar fortfarande.


tror att min 905:a tog emot mest stryck, men den höll bäst. dvs köp en sådan. den som tålde minst var xperian, den är ingen höjdare.

610:n höll väll sådär, men den hade småfel sen innan.

500:an är inte använd av mig tidigare så den funkar utmärkt,

Av Josefine - 19 november 2010 09:05

det snöar ute, batman är utelåst, jag har ont i huvudet och ******* är sjukt i huvudet.

jag vill typ hem och sova, vilket jag snart ska, rida går inte att göra idag, halt.

ikväll blir det k, eller i eftermiddag/kväll typ.


att ni inte bara kan se problemet, att ni inte kan lyssna någon gång, idioter hela högen.

Ovido - Quiz & Flashcards