josefineemma

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Josefine - 17 november 2010 20:41

I want to stand with you on a mountain
I want to bathe with you in the sea. 
I want to lay like this forever
Until the sky falls down on me...

Av Josefine - 17 november 2010 19:48

jag flyttar hemifrån idag, vare sig jag får eller inte.

Av Josefine - 17 november 2010 19:06

jag har idag inte gjort ett piss, jag tänker inte skriva det här för att jag vet inte om mina idioter till föäldrar läser detta, så därför skriver jag inte nått om dagen tyvärr.

jag sitter här än en gång med tårarna i ögonen och jag vill bara försvinna, jag hatar er som in i helvete, jag lovar er att jag ska försvinna, här och nu. jag är så extremt trött på att ta skiten från er, jag gör detta på mitt sätt och jag vill att ni ska låta mig vara. jag lyssnar inte på er längre, jag lyssnar inte på ert skit. jag gör det ännu en gång, jag försvinner och bara gör allt värre. jag går hemifrån och efter det kommer jag aldrig komma tillbaka, för jag vill inte mer. jag ska inte ta mer skit av er, ni ska inte få säga till mig vad jag ska göra, hur jag ska göra saker och ting. jag kan klara mig själva, jag kan leva utan er, jag kan klara mig utan er, jag behöver inte er.


i övrigt har jag haft en bra dag, förutom när man kom hem.

Ovido - Quiz & Flashcards