josefineemma

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Josefine - 10 november 2010 20:16

jag vet hur tårar smakar, jag vet hur läppar ler

jag vet hur kroppen skakar när man inte orkar mer


kan inte bara någon hjälpa mig att få ett slut på detta? jag vet inte vad jag ska göra och jag är så trött på att inte kunna få vara glad, att inte kunna få skratta och le. för jag blir så tråkig när jag inte mår bra, jag orkar faktist inte detta, jag önskar allt vart annorlunda, att jag var någonannanstans, försvunnen, borta i paradiset. jag kan inte säga att jag är lycklig nu, (jag har mina stunder där jag kan bli lite gladare såklart så missförstå mig inte) jag mår inte bra för fem öre. det är med nöd och näppe jag klarar av mitt liv nu, jag har varit hemma nu dessa dagarna trots att jag inte borde, men jag måste få rätt på mitt liv innan jag kastar mig ut i världen igen. därför jag har varit frånvarande från omvärlden nu i några dagar, varit "försvunnen" åk hemifrån mitt i natten/morgonen för att ja inte klarat av att vara hemma... (dock har jag itne varit ute hela tiden, men det är min och ****** hemlighet) och har kommit hem sen på kvällen/natten och cyklat vidare typ efter bara någon timme hemma. mycket sömn och mat har det inte blivit de senaste dagarna, men vad ska jag göra? jag mår piss rent ut sagt. ingen hjälper, inget hjälper. saker kan vara bra för stunden, men det är inget långvarit. det borde egentligen gå uppåt, men det går bara mer neråt, för var sekund som går, för var sekund jag får tänka. jag önskar bara att ja kunde få bort paniken, ångesten, skakningarna och tårarna... bara få allt att försvinna.

Av Josefine - 10 november 2010 19:44

Feel these four walls closing in
Face up against the glass
i'm looking out mmmm
"Is this my life?"
I'm wondering
it happened so fast
how do i turn this thing around?
is this the bed i chose to make
There's greener pastures
I'm thinking about mmmm
wide open spaces far away..all i want is the wind in my hair
To face the fear
but not feel scared

wild horses i wanna be like you

Throwing caution to the wind , Ill run free too
wish i couldrecklessly love like i'm longing too
I wanna run with the ride horses
Run with the wild horses

I see the girl i wanna be

Riding bareback
carefree along the shore
if only that someone was me
jumping head first
headlong without a thought
To act and damn the consequence
how i wish it could be that easy
But fear surronds me like a fence
I wanna break free

all i want is the wind in my hair

To face the fear
but not feel scared

Recklessly abandoning myself before you

I wanna open up my heart
tellin' you how i feel

Ovido - Quiz & Flashcards