josefineemma

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Josefine - 24 november 2010 18:47

On the first page of our story
The future seemed so bright
Then this thing turned out so evil
I don't know why I'm still surprised
Even angels have their wicked schemes
And you take that to new extremes
But you'll always be my hero
Even though you've lost your mind

Just gonna stand there and watch me burn

But that's all right because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
But that's all right because I love the way you lie
I love the way you lie
Ohhh, I love the way you lie

Av Josefine - 24 november 2010 17:58

nu är jag hemma igen från mötet i hbg på olympia. jag kan säga att jag är lika förvirrad nu som jag var då. jag bara satt där på stolen och såg förvirrad och allmänt lost ut.. (nu hör jag även att två idioter snackar skit om mig i köket, var hör jag hemma egentligen?) jag förstod allt de sa, men det gick verkligen bara rakt igenom mig och jag är inte nöjd med beslutet, men jag får tänka positivt, jag går i samma klass som nikki och efter julen issa oxå. det är nog det ända positiva med skolan nu för tiden. ni kasnke är nyfikna på hur det blev? jag sak gå i skolan mån-fre. alltså i hp1l måndag & fredag, tis-ons ska jag gå hos någon stödlärare, där jag kan jobba i fatt med allt jag missat nu när jag faktist itne varit i skolan, tiderna är ganska chill, börjar runt nio och slutar runt tolv, har ganska flexibla tider och får bestämma allt själva i stort sett, men är jag nöjd? nej det är jag inte. jag är lika lost som jag var innan, förvirrad. jag är iallafall ledig imorgon och det gillas lite? kasnke, jag vet inte. kasnke kan hoppa om vädret tillåter mig att göra det. jag får se faktist, hur jag gör med allt. jag känner mig fortfarande förlorad.

Av Josefine - 24 november 2010 14:43

jag funderar på att flytta battis, för det funkar inte där han står nu, jag trivs men hinner inte med allt jag måste göra där. för de på gården gör inget mer än med sina egna hästar.

Av Josefine - 24 november 2010 14:19

i'm a believer and gravity's letting go of me tonight
you came out of nowhere when everything was passing by at the speed of light
so hold my hand and never let me go, take a leap of fate into the unknown
i am flying, my heart is taking over
the world is flashing by
higher higher higher
i will follow wherever it might take us
chasing through the sky
higher higher higher


nyss hemkommen och man blir mött av en liten glad hugo
som kastar sig på marken framför en när man stängt dörren
han är så söt lille hugo. gjorde lite frukost till mig
coh nu sitter jag vid tvn med hugo puttandes på mig.
för bara minuter sedan kom han och satt sig bredvid datan
han ville ha lite uppmärksamhet, haha. och han tittade så gulligt på mig
med sina hundögon! så jag fick en liten blöt puss och sen la han sig bredvid mig.
väldigt gullig, tror han märker på mig när jag inte är helt hundra.


iallafall påväg hem tänkte jag tillbaka på sommaren, hur mycket jag saknar den.
den var riktigt bra trots bråk och liknande. hoppas att nästa sommaren blir bättre,
fast lika rolig, det hade varit super duper bra. riktigt bra, nu ska jag snart på möte.
och sen hoppas jag på att jag får träffa dumbo, men förmdligen inte.
aja, får valla se. nu blir det tv med lil schuge och sen battis en snabbis



Ovido - Quiz & Flashcards